آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ووگ سوپریم بدروم

هتل ووگ سوپریم بدروم
vogue supreme bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل ووگ سوپریم بدروم

چرا هتل ووگ سوپریم بدروم Vogue Hotel Supreme Bodrum ؟

هتل ووگ سوپریم بدروم در کنار دریا در خلیج توربا، احاطه شده توسط درختان کاج، دارای مساحت کل 400.000 متر مربع است و شامل امکاناتی نظیر استخرهای روباز با 33 سرسره آبی در منطقه کندیلند، امکانات اسپا، گودال شنی و یک پارک تفریحی برای کودکان است. این ملک پنج ستاره دارای دو ساحل است که در مجموع 750 متر طول دارند. این هتل خدمات فوق العاده فراگیر ارائه می‌دهد.

امکانات هتل ووگ سوپریم بدروم:

کلاس‌های رقص زومبا و یوگا در این ملک ارائه می‌شود. زمین فوتبال، بسکتبال و زمین تنیس نیز موجود هستند که می‌توانید به راحتی آنها را اجاره کنید و با همراهانتان خاطرات زیبایی را بسازید. میهمانان همچنین می‌توانند از تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، رگبار ساحلی، ورزش‌های آبی، بولینگ، غواصی و اتاق بازی برای اوقات خوش لذت ببرند که بیشتر آنها شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند. رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند. صبحانه تماما رایگان هر روز از ساعت 7 الی 10 در دسترس است. 3 رستوران آلاکارته در محل وجود دارد که غذاهای انتخابی از غذاهای ایتالیایی، خاور دور، ترکی و غذاهای دریایی سرو می‌کنند. شیرینی‌پزی در این ملک وجود دارد و مهمانان همچنین می‌توانند از انواع کوکتل و قهوه‌های 10 بار در محل لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ووگ سوپریم بدروم:

هتل ووگ سوپریم بدروم تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل ووگ سوپریم بدروم تا:
- آمفی تئاتر یونان: 7 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 7 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 7 کیلومتر
- برج فرانسوی: 7 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل: 7 کیلومتر
- قلعه بدروم: 7 کیلومتر
- پارک پیری کینگز: 7 کیلومتر
- دروازه میندوس: 7 کیلومتر
- رستوران کارسو: 1.7 کیلومتر
- شهر عتیقه قطعه: 7 کیلومتر
- آسیاب های بادی: 8 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 4.1 کیلومتر
- ساحل شرقی ماندارین: 7 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 8 کیلومتر
- ساحل گلتورکبوکو: 8 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 19 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 47 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ووگ سوپریم بدروم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب ناهار در اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ استخر حمام ترکی
پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2