آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کفالوکا ریزورت بدروم

هتل کفالوکا ریزورت بدروم
kefaluka resort Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل کفالوکا ریزورت

چرا هتل کفالوکا ریزورت Kefaluka Resort Hotel ؟

هتل پنج ستاره کفالوکا ریزورت در مساحتی بالغ بر 50.000 مترمربع در کنار دریا و در فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر تورگوتریس و مارینا تورگوتریس، 25 کیلومتر تا مرکز شهر بدروم، 60 کیلومتر تا فرودگاه بدروم میلاس، 255 کیلومتر تا فرودگاه دالامان، 260 کیلومتر تا ازمیر قرار دارد. ساختمان هتل با ساختار تک بلوک 8 آسانساور دارد که 4 عدد آن پانوراما هستند و مناظر بسیار زیبایی را به شما نشان خواهند داد. هتل کفالوکا ریزورت مشرف به ساحل زیبای آکیارلار، مجموعه‌ای از فعالیت‌های آبگرم و تفریحی را برای همه اعضای خانواده، همراه با ساحل سازمان ‌یافته خصوصی و پارک آبی ارائه می‌دهد.

امکانات هتل کفالوکا ریزورت:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به دوره‌ها و کلاس‌های رقص لاتین و شرقی، انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. هتل در کنار تمامی خدماتی که برای بزرگسالان ارائه می‌کند خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای کودکان و مهمانان کوچک خود نیز در نظر دارد. خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می‌تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه شود. تخت نوزاد و صندلی های غذاخوری به صورت رایگان ارائه می‌شود. از دیگر امکانات کودک می‌توان به گرمکن شیشه و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند. امکانات تفریحی همچون سالن بازی، پخش انمیشین و بازی‌های دسته جمعی نیز موجود است که با پرداخت هزینه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کفالوکا ریزورت:

هتل کفالوکا با 384 اتاق که در مجموع 900 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است. 95 درصد اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند.

 انواع اتاق‌ها:
15 اتاق معلولین
150 اتاق خانوادگی
130 اتاق متصل( دابل یا توئین)
 20 اتاق دو نفره
4 سوئیت جونیور
30 سوئیت خانوادگی
20 اقامتگاه
15 اقامتگاه انحصاری
فاصله هتل کفالوکا ریزورت تا:
- پارک اردم: 1.9 کیلومتر
- پارک آکای: 5 کیلومتر
- قلعه: 8 کیلومتر
- درخت بقراط: 8 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 8 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 9 کیلومتر
- شطرنج غول پیکر: 9 کیلومتر
- کافه/بار کملو بوتیک: 50 متر
- رستوران کافه سدیر: 350 متر
- آسیاب های بادی: 12 کیلومتر
- دروازه میندوس: 13 کیلومتر
- شهر عتیقه قطعه: 13 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 14 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 14 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 14 کیلومتر
- قلعه بدروم: 14 کیلومتر
- برج فرانسوی: 14 کیلومتر
- انتخاب سرخپوشان: 17 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 24 کیلومتر
- ساحل آکیارلار: 50 متر
- ساحل شهابی: 1.5 کیلومتر
- ساحل آسفالت: 1.7 کیلومتر
- ساحل فنر: 2.9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 27 کیلومتر
- فرودگاه ملی کالیمنوس: 32 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کفالوکا ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2