آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کرومار دلوکس

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی
korumar deluxe Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل کرومار دلوکس

چرا هتل کرومار دلوکس Korumar Hotel Deluxe

هتل کرومار دلوکس هتلی پنج ستاره در شهر کوش آداسی می‌باشد و گزینه ای ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیات رویایی است هتل کرومار دارای نمایی خیره کننده از جزیره پیجن می‌باشد. این هتل در سال 2013 بازسازی شده و در مقایسه با هتل‌های هم رده خود این هتل درمنطقه ای دنج و وزیبا واقع شده است. 

خدمات و امکانات هتل کرومار دلوکس Korumar Hotel Deluxe

پذیرش هتل کرومار دلوکس به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل خدمات نگهداری از کودک و سالن بازی برای سرگرمی آن‌ها فراهم شده است.
رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی و بین‌الملی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. در ضمن نوشیدنی‌های تازه را در بار هتل می‌توانید سفارش دهید. امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.
استخر سرپوشیده هتل به خصوص برای کسانیکه در طول پاییز و زمستان می‌خواهند از شنا کردن لذت ببرند مکان مناسبی است. همچنین هتل کرومار دلوکس یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از دریا می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید در ضمن می‌توانید در مرکز اسپا زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه می‌توانید در مرکز کاملا مجهز تناسب اندام هتل به ورزش بپردازید. از جمله تفریحات دیگری که هتل برای سرگرمی شما در نظر گرفته زمین تنیس و پینگ پنگ و باشگاه بیلیارد می‌باشد.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. امکان اجاره خودرو در هتل برای گشت شهری وجود دارد و با هزینه اضافه ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل کرومار دلوکس Korumar Hotel Deluxe

هتل کرومار دلوکس دارای 272 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای دریا را به معرض نمایش می‌گذارد.

 انواع اتاق‌ها:

- 128 اتاق رو به‌دریا
- 111 اتاق رو به‌دریا افقی
- 8 اتاق استاندارد رو به‌دریای کانکت
- 4 اتاق اختصاصی روبه‌دریای افقی کانکت
- 3 اتاق جونیور سوئیت
- 1 اتاق ویژه ماه عسل
- 1 پرزیدنتال کینگ سوئیت
- 1 اتاق دیپلماتیک
- 12 اتاق اختصاصی (6 چشم انداز روبه دریا و 6 چشم انداز به تپه)
- 3 اتاق ویژه معلولین (1 اتاق رو به دریا، 1 اتاق اختصاصی روبه دریا و 1 اتاق اختصاصی رو به دریای افقی)

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۳ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۳.۸ کیلومتر
- فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۴.۹ کیلومتر
- فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۶.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا معبد آرتمیس: ۱۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرومار دلوکس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2