آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آسنا

هتل آسنا کوش آداسی
asena Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل آسنا

چرا هتل آسنا Asena Hotel 

"هتل آسنا " (ASENA HOTEL)  هتلی سه ستاره  و در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل آسنا در ساحل دریای اژه و با نمایی به سوی این دریا قرار دارد. هتل آسنا یکی از هتل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی در شهر کوش آداسی هتل آسنا کوش آداسی است. لازم بذکر می‌باشد این هتل توانسته رتبه 40 از بین 111 هتل را برای خود کسب کند.

خدمات و امکانات هتل آسنا  Asena Hotel

هتل آسنا یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق‌العاده ای از شهر می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید و محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند.

از رستوران‌های اطراف این هتل می‌توان به بار Ladies Beach Hotel Restaurant و رستوران دریایی Kiwi Restaurant و رستوران ایرلندی Some Where Else و رستوران دریایی Palm Beach Restaurant & Cafe اشاره کرد. محل نگهداری چمدان‌ها، صندوق امانات، باربر، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است.

در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول خود استفاده کنید. وجود دستگاه فکس و فتوکپی و اتاق جلسه به شما کمک می‌کند تا راحت تر کارهای اداری خود را انجام دهید. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد. دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است و مکان جداگانه ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آسنا Asena Hotel

این هتل دارای 104 اتاق می‌باشد و همه اتاق‌ها در رنگهای گرم طراحی شده اند و فضایی آرام را برای شما فراهم می‌سازد. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن به سوی دریا می‌باشند و نمای زیبایی از دریا را به نمایش می‌گذارد از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند.حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق تویین با بالکن و چشم انداز دریا
- اتاق یک خوابه با بالکن
- اتاق دو خوابه با تراس
- سه خوابه با تراس

- تاق استاندارد

فاصله هتل تا:

- کافه رستوران پالم بیچ 63m
- رستوران سام ور الس 72m  
- لیدیز بیچ 69m 
- ساحل صندل کوش آداسی890m
- حمام ترکی اوتومان 8m

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آسنا ‌
رستوران سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق قهوه/چای لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز تنیس باشگاه بیلیارد
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2