آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آیوتا تفلیس

هتل آیوتا تفلیس
iota tbilisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آیوتا تفلیس

چرا هتل آیوتا تفلیس IOTA Hotel Tbilisi

هتل آیوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi) یک هتل پنج ستاره در منطقه سیتی سنتر تفلیس در کشور گرجستان است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر قرار گرفته به همین دلیل دسترسی به مراکز خرید و رستوران‌ها برای شما آسان می‌شود از میدان آزادی 0.3 کیلومتر و از میدان مشهور آزادی حدود 500 متر فاصله دارد.

 خدمات و امکانات هتل آیوتا تفلیس IOTA Hotel Tbilisi

از جمله امکانات رفاهی هتل آیوتا تفلیس پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیازهای خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل مشغول به کار هستند به ۳ زبان روسی، گرجستانی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات می‌رسانند. این هتل دارای دو رستوران می‌باشد که هر یک از آن‌ها غذاهای لذیذ و با کیفیتی ارائه می‌دهند. در منوی این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی تفلیس و همچنین انواع غذاهای ‏بین‌المللی و اروپایی برای مهمانان سرو می‌شود. یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل آیوتا تفلیس داشتن بوفه و فروشگاه کوچک برای خرید انواع خوراکی‌ها، وسایل مورد نیاز در طول سفر و نیز سوغاتی است.
لازم بذکر می‌باشد یکی از خدمات ویژه هتل ایوتا تفلیس ترانسفر فرودگاهی و حمل‌ونقل درون‌شهری است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی برای گردش در تمام نقاط شهر تفلیس و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن از سیستم تاکسی سرویس هتل آیوتا تفلیس استفاده کنید؛ ضمنا هتل دارای سالن کنفرانس و اتاق جلسات می‌باشد که میهمانان در صورت نیاز می‌توانند از این فضاها و امکانات موجود در آنها استفاده کنند. دستگاه ATM هم در هتل وجود دارد که نگرانی شما را بابت برداشت پول رفع کرده است.
کافه در هر کجا که باشد یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های افراد برای سرو میان وعده است. کافه‌ تریای هتل آیوتا تفلیس با ارائه انواع خوراکی‌های محلی، فست فودها، نوشیدنی‌های محبوب گرجی و… می‌تواند یکی از بهترین خاطره‌های شما از اقامت در هتل آیوتا تفلیس باشد. اگر در طول اقامت در این هتل تمایل داشتید با دوستان و شرکای کاری‌تان دیدار کنید، کافی‌شاپ مخصوص این هتل با فضایی دنج با امکاناتی مطلوب و منویی متنوع از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه آماده خدمات‌رسانی به شما و میهمانان دیگر است.

اتاق ها و امکانات هتل آیوتا تفلیس IOTA Hotel Tbilisi

هتل آیوتا دارای 90 اتاق در 8 نوع مختلف می‌باشد.
همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند: از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتلآیوتا تفلیس عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کتری برقی. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و دارای بالکن  و تراس اختصاصی می‌باشند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های ‏IOTA king‏ (یک تخت دو نفره)،
‏- cozy‏ (2 تخت یک نفر)، 
‏- solo lucky‏ (یک تخت یک ‏نفره)، 
‏- single room-dissability access‏ (1 تخت یک نفره)، 
‏- corner room‏ (2 تخت یک ‏نفره)، 
‏- terrace lux (2 تخت یک نفره)، 
‏- IOTA twin‏ (2 تخت یک نفره) 
- teracce room‏ ‏‏(یک تخت دو نفره بزرگ)

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی: ۰.۳ کیلومتر
- فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۴ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح: ۰.۶ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا: ۰.۷ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 _ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آیوتا تفلیس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی
باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2