آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا کوش آداسی
aqua fantasy aquapark & spa Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل آکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا

چرا هتل اکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa 

هتل اکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa هتلی پنج ستاره در ساحل Pamucak قرار گرفته و اطراف آن جنگل‌های زیبای درخت کاج است. این هتل  زیبا و لوکس در سال 2006 ساخته و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آکوا فانتزی زمینی به وسعت 200 هزار مترمربع را در اختیار دارد و دارای بهترین پارک آبی در ترکیه است.همچنین ساحل اختصاصی هتل (به طول 400) متر دارای اسکله 150 متری است و سرویس دهی هتل به صورت UALL می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل اکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa 

پذیرش هتل آکوا فانتزی آکوا پارک کوش آداسی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی ، ترکی، فرانسوی و آلمانی تسلط دارند. هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید.
آن دسته از مسافرانی که به ورزش علاقه دارند نیز می‌توانند از فعالیت‌های ورزشی هتل که شامل زمین تنیس، بیلیارد، باشگاهی برای کودکان، ورزش‌های آبی، قایقرانی، دارت، زمین گلف (کوچک)، غواصی، بولینگ، پینگ پونگ، ماهیگیری، کارائوکه، اتاق بازی و زمین بازی استفاده کنند. سرگرمی‌های بسیار دیگری در هتل انتظار شما را می‌کشد. اول از همه به سراغ پارک آبی می‌رویم؛ این پارک پر از سرسره های آبی هیجان انگیز و گوناگون است که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد و هم برای بزرگسالان و هم کودکان مناسب است. این هتل لوکس دارای 7 رستوران و کافی شاپ مختلف بوده که نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای متنوع محلی و بین‌المللی را برای میهمانان سرو می‌کنند.

انواع رستوران‌ها:

- دونر کباب: این رستوران انواع غذاهای ترکی از جمله کباب های ترکی را با طعمی متفاوت ارائه می‌دهد که برای میهمانان به یاد ماندنی می‌شود.
- گپتینز گریل: خاص ترین غذاهای گریل شده و باربیکیو را در این رستوران میل کنید.
- کستل برگر: در این رستوران برگرهایی با طعم های مختلف وجود دارد که بنا بر سلیقه خود می توانید هر یک را انتخاب نمایید.
- پیترا پاروتز: پیتراهایی که در این رستوران سرو می شود دستِ کمی از رستوران های کشور ایتالیا ندارد.
- کافه افسوس بیچ: انواع نوشیدنی های لذیذ را در این کافی شاپ میل کنید.
- رستوران ماریو: رستورانی شیک با منوی غذاهای ایتالیایی است.
- ماندارین گورنت: رستورانی که غذاهای عجیب آسیایی را سرو می‌کند.
 قابل توجه مهمانانی که با حیوان خانگی قصد سفر دارند در هتل آکوا پارک ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد هتل مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ می‌باشد که جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد.
در هتل یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند یا پس از گذراندن یک روز پرمشغله و گشت و گذار در شهر، در حمام ترکی هتل به استراحت بپردازید علاوه بر آن یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است که مکانی برای تفریح و آبتنی می‌باشد. هتل آکوا پارک دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa 

هتل آکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا دارای 586 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. همچنین داخل اتاق‌ها یک بالک اختصاصی قرار دارد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو تخته یا دونفره1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق خانوادگی (3 بزرگسال) 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت خانوادگی (4 بزرگسال) 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- اتاق سوپریور توئین یا دو نفره1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت ماه عسل1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت کینگ اتاق خواب 1::2 تخت یک نفره

- اتاق خواب 2::1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت کوئین1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ اتاق خانوادگی (2 بزرگسال + 2 کودک)

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا پارک آبی آکوا فانتزی آکوا پارک: ۳۰۰ متر

- فاصله هتل تا پارک آبی آکوا آدالند: ۱ کیلومتر

- فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۵ کیلومتر

- فاصله هتل تا قلعه هادریان:‌ ۵.۸ کیلومتر

- فاصله هتل تا ویرانه های شهر افسوس:‌ ۵.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آکوا فانتزی آکوا پارک اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس خودپرداز فروشگاه لوکس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی خدمات مبادله ارز آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2