آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی
ramada resort kus adasi Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل رامادا ریزورت کوش آداسی

چرا هتل رامادا ریزورت کوش آداسی  Ramada Resort Kusadasi

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی هتلی پنج ستاره در شهر کوش آداسی واقع در کشور ترکیه می‌باشد که در سال 2014 ساخته شده است. هتل رامادا ریزورت کوش آداسی Ramada Resort Kusadasi از سری هتل‌های گروه هتلداری رامادا می‌باشد که در شهرهای مختلف مانند آنتالیا و استانبول دارای شعبه می‌باشد. این هتل تا ساحل تنها 18 دقیقه فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل رامادا ریزورت کوش آداسی  Ramada Resort Kusadasi

‏‏هتل باشکوه رامادا ریزورت کوش آداسی Ramada Resort Kusadasi طیف وسیعی از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار داده است تا مسافران از اقامت خود خاطراتی خوش داشته باشند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند.
این هتل مجلل و لوکس دارای 6 استخر شنای روباز زیبا به همراه استخری مخصوص کودکان با سرسره های آبی می‌باشد که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد. از فروشگاه هتل نیز می‌توانید سوغاتی‌های خود را بخرید.
سرگرمی‌های متعددی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است که هر زمان از روز بخواهند می‌توانند از آنها استفاده کنند ‏همانند بیلیارد، تنیس روی میز ، دارت و ورزشهای آبی. علاوه بر این‌ها این هتل زمین گلف و تنیس اختصاصی نیز دارد. برای ‏کودکان نیز سالن بازی در نظر گرفته شده است. قابل توجه مهمانانی که قصد اقامت در این هتل با حیوان خانگی شان را دارند در این هتل ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نمی‌باشد.
 این هتل دارای پارکینگ می‌باشد که رایگان است. همچنین خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی و اتوکشی ‏نیز به درخواست میهمانان هتل ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از این هتل برای گشت و گذار در شهر ماشین کرایه کنند همچنین یک آرایشگاه هم برای بانوان هم برای آقایان و یک فروشگاه کوچک برای خرید هدیه و سوغاتی ‏نیز برای راحتی کار میهمانان در این هتل وجود دارد. لازم بذکر است اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید همچنین کارکنان به زبان‌های ترکی ، هلندی ، فرانسوی ، انگلیسی ، آلمانی صحبت می‌کنند و  از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد.

همانطور که از پنج ستاره‌ای همچون هتل رامادا ریزورت کوش آداسی انتظار دارید، آل اینکلوسیو All Inclusive است. در رستوران اختصاصی آن انواع غذا به صورت وعده‌های آماده یا سلف سرویس ارائه می‌شوند. با توجه به ابعاد بزرگ هتل، در سرتاسر آن تعدادی بار و اسنک بار پیدا خواهید کرد. در صورت تمایل می‌توانید غذاهای دلخواه خود را سفارش بدهید.این هتل دارای بوفه کودک و منوی مخصوص کودک نیز هست.  

اتاق‌ها و امکانات هتل رامادا ریزورت کوش آداسی  Ramada Resort Kusadasi

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی اتاق‌های بزرگی دارد که تعداد آنها ۴۸۵عدد می‌باشد که هر یک از آنها بالکنی اختصاصی به ‏سوی دریای اژه دارند. کلیه اتاق‌های از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- 222  اتاق سوپریور

- 49 اتاق فامیلی سوپریور

- 63 اتاق جونیور فامیلی

- 91 فامیلی روم

- اتاق گرند فامیلی

- 2 کینگ سوئیت

- اتاق های این هتل بزرگ و دل باز می باشد

فاصله هتل تا:

- ساحل شنهای نقره ای 4 کیلومتر

- کوش آداسی دایوینگ سنتر1.6 کیلومتر

- پیگلا 1.6 کیلومتر

- ستور مارینا کوش آداسی1.7 کیلومتر

- کوش آداسی غازی بیاندی پارک 2 کیلومتر

-  فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 47.2 کیلومتر

-  پارک آبی آدالند 4 کیلومتر

-  قلعه کوش آداسی 2.7 کیلومتر

-  ساحل کوش آداسی 1.6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رامادا ریزورت کوش آداسی ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خودپرداز فروشگاه لوکس اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
سالن بازی کودکان سونا گلف سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2