آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن مون آپارت کوش آداسی

هتل گلدن مون آپارت کوش آداسی
golden moon apart Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل گلدن مون آپارت

چرا هتل گلدن مون آپارات  Golden Moon Apart Hotel

هتل گلدن مون آپارات هتلی سه ستاره در شهر کوش آداسی در محله Haci Feyzullah می‌باشد که در چند قدمی ساحل قرار گرفته است. اگر قصد دارید در هتلی با امکانات و خدمات ارائه شده مناسب و مقرون به صرفه سفر کنید پیشنهاد ما به شما هتل سه ستاره گلدن مون آپارات می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل گلدن مون آپارات Golden Moon Apart Hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی می‌باشند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. 
چمدان‌های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود استفاده کنید. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد. امکان اجاره خودرو در هتل برای گشت شهری نیز وجود دارد و با هزینه اضافه ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود.
دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ اختصاصی برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است گردشگران علاوه بر سرویس حمل و نقل عمومی شهر که نزدیک ترین ایستگاه به هتل فقط 900 متر فاصله دارد، می‌توانند از سرویس گشت شهری هتل نیز برای رفت و آمد در شهر استفاده نمایند.
این هتل سه ستاره دارای دو استخر شنای روباز و سرپوشیده به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و  در جکوزی و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد.
ساکنان هتل گلدن مون آپارات  Golden Moon Apart Hotel می‌توانند صبحانه را در رستوران میل کنند همینطور انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی را در وعده های دیگر به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل گلدن مون آپارات  Golden Moon Apart Hotel

این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می‌باشند و باعث حفظ دمای مطبوع اتاق‌ها می‌شود. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع برای حفظ دمای اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. برخی اتاق‌ها نیز دارای بالکن اختصاصی می‌باشند.

فاصله هتل تا:

- رستوران هالیدی این652

- رستوران آناتولیا 674m

- قلعه کوش آداسی 238m

- مجسمه آتاتورک (کوش آداسی) 712m

- آدا پلازا 730m

 - کوش آداسی مارکت 781m

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن مون آپارت ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2