آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ورانووا تفلیس

هتل ورانووا تفلیس
veranova Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ورانووا

چرا هتل ورانووا Veranova Hotel 

هتل ورانووا هتلی چهارستاره لوکس و سطح بالا می‌باشد. این هتل به مراکز تفریحی و توریستی تفلیس دسترسی دارد و خدمات بی‌نظیری به مهمانان ارائه می‌دهد. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید در ورانووا اقامتی مناسب داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل ورانووا  Veranova Hotel

یکی از مزایای این هتل نسبت به هتل‌های دیگر قیمت پایین نسبت به هتل‌های هم سطح خود می‌باشد. وجود پرسنل مجرب، حرفه ای  و آموزش دیده از مزایای دیگر این هتل محسوب می‌شود. صبحانه به صورت بوفه در سالن سرو می‌شود. در بار نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با دوستانتان میل کنید. ضمنا از تراس پشت بام هتل چشم‌اندازهای زیبایی از شهر پیداست و غروب به بعد به زیبایی‌های آن افزوده می‌شود. برای سرو غذا به رستوران مجلل و دلنشین داخل هتل و یا به رستوران در تراس با فضایی دلپذیر و مطبوع بروید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در این هتل به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد. سالن‌های کنفرانس و اتاق جلسه مهمانان را در پیش‌روی امور کاریشان کمک می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات هتل ورانووا  Veranova Hotel

این هتل دارای 22 اتاق بزرگ و نورگیر و با رنگ آمیزی روح نوازی است که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. این اتاق‌ها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب های استاندارد، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی کامل، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

- Superior King Or Twin Room- 
2 تخت یک نفره و ظرفیت یک نفر
- Double Or Twin Room Balcony- 
دو تخت بزرگ و ظرفیت دو نفر
- Budget Double Or Twin Room- 
دو تخت یک نفره و ظرفیت دو نفر

فاصله هتل تا

- فاصله تا فرودگاه بین‌المللی 20 کیلومتر
- فاصله تا مرکز شهر 1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ورانووا ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2