آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل 7 استار تفلیس

هتل 7 استار تفلیس
7star Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل 7 استار

چرا هتل 7 استار 

هتل 7 استار هتلی سه ستاره و میان رده می‌باشد. این هتل درسال 1965 ساخته شده و تقریبا جزو هتل های قدیمی و با تجربه در این عرصه می‌باشد. این هتل بدلیل هم جواری با رودخانه دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا و چشم نواز از رودخانه، مناظر سرسبز اطراف و شهر نمایان است که جلوه‌ای خاص به فضا و نمای هتل بخشیده است.

خدمات و امکانات هتل 7 استار

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل پذیرای مهمانان است. جالب است بدانید کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی مانند عربی، انگلیسی، ایتالیایی و فارسی مسلط بوده و با ایجاد فضایی صمیمی حس راحتی و آرامش را در میهمانان ایجاد می‌کنند. در نتیجه مهمانان راحت تر می‌توانند نیازهای خود را بیان کنند هچنین فضای سبز و باغ هتل زیبایی آنرا دو چندان کرده است.
صبحانه آسیایی به سبک سلف سرویس ارائه می‌شود. خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، خدمات روم سرویس و ... هم با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود. برای علاقه مندان به ورزش نیز یک باشگاه تناسب اندام در هتل فراهم شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود. انبار چمدان، میز تور و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری نیز در این هتل ارائه می‌شوند؛ همچنین امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است.

اتاق‌ها و امکانات هتل 7 استار

تمام اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، مبلمان، تلفن، تلویزیون، بالکن، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می‌باشند.از تراس اتاق‌ها چشم اندازی حیرت‌انگیز و گیرا از شهر، رودخانه و فضایی باصفا و سبز مشخص است که ارزش تماشا و خیره‌شدن را دارد.

فاصله هتل تا

- فاصله تا رود متخی: ۰.۱ کیلومتر
- فاصله تا دریای تفلیس: ۲ کیلومتر
- فاصله تا زیپ لاین تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
- فاصله تا برج ساعت: ۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل 7 استار ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین فضای سبز نگهداری از چمدان حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن
باشگاه بدنسازی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2