آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نیروانا تفلیس

هتل نیروانا تفلیس
nirvana Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل نیروانا

چرا هتل نیروانا Nirvana Hotel 

هتل نیروانا( Nirvana)  هتلی سه ستاره در شهر پرجاذبه تفلیس قرار دارد. این هتل بدلیل نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی شهر مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. با توجه به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی قابل قبول از هتل انتظار داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل نیروانا Nirvana Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان پذیرایی می‌کنند، همچنین مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند و برای دیدن جاذبه های دیگر این شهر میتوانید از طریق خدمات تاکسی سرویس این هتل، تاکسی مطمئن در اختیار بگیرید و به هرکجا که دوست دارید بروید. رستوران هتل Nirvana  انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی سرو می‌کند همچنین صبحانه مقوی و کانتیننتال را هر روز صبح ارائه می‌دهد. بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. از جمله امکانات تفریحی هتل نیروانا Nirvana Hotel می‌توان به اسب‌سواری، پیاده روی و قایق‌سواری اشاره کرد که می توانید در پر کردن ساعات خود از آن بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل نیروانا Nirvana Hotel

این هتل دارای اتاق‌های بزرگ و نورگیر و با رنگ آمیزی روح نوازی است که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. این اتاقها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب‌های استاندارد، تهویه مطبوع، یخچال با مینی بار، سرویس بهداشتی کامل، حمام با دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد. اتاق‌ها دارای پنجره های قدی با تراسی کوچک به سمت شهر می‌باشند. از این جهت اتاق‌ها بسیار پر نور هستند.

انواع اتاق‌ها

- Double
- Twin
- Triple
- Family

فاصله هتل تا

- فاصله تا برج ساعت تفلیس: ۱۱.۳ کیلومتر
- فاصله تا پل عشق: ۱۲.۹ کیلومتر
- فاصله تا زیپ لاین: ۱۳ کیلومتر
- فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۱۷.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نیروانا ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو اتو شویی خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن میزکار
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2