آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اورنامنت بوتیک تفلیس

هتل اورنامنت بوتیک تفلیس
ornament boutique Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل اورنامنت بوتیک تفلیس

چرا هتل اورنامنت بوتیک تفلیس Ornament Boutique Hotel ؟ 

هتل اورنامنت بوتیک تفلیس ornament boutique hotel tbilisi)  یک هتل چهار ستاره در منطقه سیتی سنتر تفلیس در کشور گرجستان است. این هتل چهار ستاره از سال 2019 پذیرای مهمانان می‌باشد. دسترسی این هتل به نقاط دیدنی آسان می‌باشد. از نقاط دیدنی نزدیک هتل می‌توان به میدان آزادی، تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در 15 کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل اورنامنت بوتیک تفلیس Ornament Boutique Hotel

بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. کارکنانی که به زبان انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند، شبانه روز در تلاشند که در هر زمینه ای شما را راهنمایی کنند.
هتل Ornament Boutique دارای یک سالن استراحت مشترک، تراس، رستوران و بار در شهر تفلیس است. این اقامتگاه کارائوکه و سرویس اتاق را ارائه می‌دهد. در ضمن هتل Ornament Boutique می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. هتل Ornament Boutique دارای یک تراس زیبا می‌باشد که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد. خدمات مربوط به باربیکیو نیز با هزینه مجزا در این هتل دایر گردیده شده است.
هتل اورنامنت بوتیک تفلیس برای مهمانان علاقه‌مند به آشپزی، خود کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند. آن‌هایی که جذب فرهنگ گرجستان شده‌اند می‌توانند در تورها و کلاس‌های آشنایی با آداب و رسوم گرجستان شرکت کنند و یا در تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری هتل شرکت کنید...
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. درضمن این هتل کودکان را فراموش نکرده است. برای آن ها تفریحات و امکانات بی نظیری فراهم شده تا به راحتی بتوانند خاطرات سفرشان را با خود به خانه ببرند. از جمله این امکانات شبکه تلوزیونی مخصوص کودکان است که می توانند بی وقفه کارتن تماشا کنند. تجهیزات بازی برای آن ها چه در فضای باز و چه سرپوشیده نیز آماده شده است. کتاب، دی وی دی و موسیقی مخصوص آن ها نیز در نظر گرفته شده است. در ضمن خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل صورت گرفته است.

اتاق‌ها و امکانات هتل اورنامنت بوتیک تفلیس Ornament Boutique Hotel

در هتل، هر اتاق مجهز به کمد لباس است. هر اتاق دارای میز و تلویزیون صفحه تخت است و برخی از اتاق‌های هتل Ornament Boutique دارای بالکن هستند. در اقامتگاه هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است.

انواع اتاق‌ها

اتاق دو نفره با بالکن
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت فوتون
اتاق دولوکس با بالکن
1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ و 1 تخت خواب فوتون+
اتاق دو نفره
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دوقلو استاندارد
2 تخت یک نفره
اتاق دو نفره یا دو تخته ارزان قیمت
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- پارک پوشکین 1.2 کیلومتر
- پل صلح 1.2 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- کافه/ بارجاوا بار 150 متر
- رستوران میخانه 200 متر
جاذبه های برتر
- میدان آزادی 1.3 کیلومتر
- باغ سامیا 1.4 کیلومتر
- قلعه ناریکالا 1.8 کیلومتر
- پانتئون متاتسمیندا 1.8 کیلومتر
- باغ گیاه شناسی ملی گرجستان 2.1 کیلومتر
- برج پخش تلویزیون تفلیس 2.1 کیلومتر
- پل ملکه تامار 2.3 کیلومتر
- میدان قهرمانان 2.4 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اورنامنت بوتیک تفلیس ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای میزکار آباژور لوازم آرایشی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2