آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آکوا مارماریس

هتل آکوا مارماریس
aqua Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل آکوا

چرا هتل آکوا Aqua Hotel ؟

هتل آکوا Aqua Hotel یک هتل پنج ستاره که در یکی از زیباترین ساحل‌های شهر مارماریس ساحل زیبای ایجملر واقع شده است که این شهر مکان تعطیلاتی بسیار محبوبی برای گردشگران کشور ترکیه و سراسر جهان است. مارماریس با داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان و کم‌نظیر، پارک‌های آبی مهیج و مراکز خرید مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است؛ به همین علت اقامت در هتلی مانند هتل پنج ستاره هتل آکوا Aqua Hotel در مارماریس، اقامتی خاطره‌انگیز و فوق‌العاده خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خدمات و امکانات هتل آکوا Aqua Hotel

در هتل پنج ستاره Aqua Hotel ، انواع امکانات و خدمات با کیفیت بالا وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند.
کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان ترکی مسلط بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. در ضمن هتل آکوا میز پذیرش با پرسنل 24 ساعته، خدمات ورود و خروج راحت را ارائه می‌دهد. رختکن، گاوصندوق و صرافی از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره می‌باشند. دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را به شما می‌دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانید همچنین این هتل دارای امکاناتی برای معلولین است. تعدادی مینی مارکت نیز برای خرید وجود دارد. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می‌باشد. مهمانانی که با ماشین شخصی خود وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل خدمات نگهداری از کودک، خدمات مراقبت از کودک، کمک پزشکی، سرویس اتاق (با پرداخت هزینه)، خدمات زنگ هشدار، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و پزشک هتل است.
در طول اقامت خود در هتل آکوا Aqua Hotel می‌توانید به ساحل بروید و در یک کابانای رایگان استراحت کنید یا یک نوشیدنی در بار ساحلی بنوشید، به‌علاوه فعالیت‌هایی مانند غواصی، پاراسلینگ و موج سواری در نزدیکی شما هستند. 4 استخر روباز به همراه چترهای آفتاب و استخر سرپوشیده سرگرمی را برای همه فراهم می‌کند، در حالی که میهمانان با روحیه نوازش می‌توانند از ماساژ در اسپا لذت ببرند. هتل آکوا دارای 3 رستوران آلاکارته می‌باشد و با چشم‌انداز باغ، غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌کند و برای وعده های صبحانه، ناهار و شام باز است. از دیگر ویژگی های برجسته این هتل  مجلل می‌توان به 4 بار/سالن، بار کنار استخر اشاره کرد. مهمانان می‌توانند در هتل آکوا به ورزش های مختلفی مانند تنیس و بسکتبال بپردازند. هتل آکوا همچنین امکانات رفاهی مختلفی از جمله حمام سنتی ترکی را ارائه می‌دهد. کودکان نیز می‌توانند در مینی کلوپ سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آکوا Aqua Hotel

اتاق‌های هتل آکوا در سال 2013 بازسازی شده‌اند. مهمانان می‌توانند از بالکن خصوصی خود از مناظر زیبای خلیج Icmeler و باغ های زیبا لذت ببرند. این هتل در مجموع 269 اتاق دارد. هتل هتل آکوا Aqua Hotel   دارای اتاق‌هایی با امکانات متنوع می‌باشد و مهمانان قادرند اتاق مدنظر و مناسب خود را انتخاب و رزرو نمایند. این اتاق‌ها از امکانات قابل قبولی نظیر تلویزیون، یخچال، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، کمد لباس، حمام، دوش، لوازم بهداشتی، حوله و ... برخوردارند. لازم به ذکر است استعمال هرگونه دخانیات در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای زمین 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای جزئی دریا 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره ارزان قیمت 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره یا دوقلو با نمای زمین (2 بزرگسال + 1 کودک) 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره یا دوقلو با نمای جزئی دریا (2 بزرگسال + 1 کودک) 2 تخت یک نفره
- سوئیت لوکس اتاق خواب: 1 تخت دونفره بزرگ  اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا

- ساحل ایجملر: ۵۰ متر
- ساحل آیکون: ۰.۶ کیلومتر
- پارک آبی آکوا دریم: ۴.۷ کیلومتر
- پارک آبی آتلانتیس ۴.۹ کیلومتر
- مرکز خرید کاراجان پوینت سنتر: ۵.۷ کیلومتر
- آمفی تئاتر مارماریس: ۶.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آکوا ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه حمام ترکی
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2