آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور مارماریس

هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور مارماریس
tui blue grand azur Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور

چرا هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور TUI BLUE Grand Azur Hotel

هتل TUI BLUE Grand Azur به طور کامل در سال 2013 بازسازی شده است و در باغی استوایی در چند قدمی دریای مدیترانه واقع شده است این هتل تنها 2 کیلومتر با مرکز پر جنب و جوش مارماریس فاصله دارد و قلعه مارماریس کمتر از 3 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل برای آن دست از کسانی که خواهان اقامتی خاطره انگیز با منظره فوق العاده از دریا و طبیعت می‌باشند گزینه مناسبی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور TUI BLUE Grand Azur Hotel

این هتل شیک و مجلل امکاناتی عالی و سطح بالا برایتان فراهم کرده است تا با کمبودی در طول سفر مواجه نشوید. کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان ترکی مسلط بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. در این هتل زیبا با نمایی خیره‌کننده از دریا امکان برگزاری مراسمات عروسی و درخواست اتاق ماه عسل هم وجود دارد.
هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، استخر روباز بزرگ با تراس صندلی آفتابگیر می‌باشد و این یکی از بهترین ویژگی های این هتل لوکس است. مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی از ماساژ لذت ببرند.علاوه بر آن هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور دارای 2 استخر سرپوشیده و 2 استخر روباز می‌باشد که در تمام فصول سال فعالیت می‌کنند و همچنین مناسب برای تمام سنین می‌باشد. اگر هم اهل فعالیت‌های ورزشی باشید می‌توانید از باشگاه ورزشی، زمین تنیس، میز بیلیارد، دارت، ایروبیک هتل استفاده کرده و یا در تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری هتل شرکت کنید. هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور دارای 3 رستوران می‌باشد. در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی ترکی تهیه شده از مواد اولیه تازه در کنار استخر و در فضای باز سرو می‌شود. هر روز صبح بوفه صبحانه در رستوران اصلی با انواع میوه و قهوه داغ ارائه می‌شود ، همچنین خوراک مخصوص کودکان هم قابل ارائه است . فروشگاه، سالن زیبایی، اتاق مخصوص نگهداری چمدان و خدمات ویژه معلولین از جمله امکانات و خدمات دیگر این هتل پنج ستاره می‌باشند. لازم است بدانید در هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور TUI BLUE Grand Azur Hotel  اجازه ی به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور TUI BLUE Grand Azur Hotel

هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور TUI BLUE Grand Azur Hotel دارای324 اتاق متنوع می‌باشد که بسته به نوع سلیقه تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید. اتاق‌های TUI BLUE Grand Azur دارای پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف با چشم‌اندازهای پانوراما از دریا هستند. آنها دارای مبلمان مدرن هستند و با رنگ‌های خنثی تزئین شده اند. هر اتاق مجهز به تلویزیون ماهواره ای، چای/قهوه ساز و مینی بار است. سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره با منظره دریا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت
- اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت با منظره دریا
- اتاق خواب: 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت لوکس با دید دریا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت استاندارد اتاق خواب: 1 مبل تختخواب شو
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا

- پارک آبی آکوا دریم مارماریس: ۸۰۰ متر
- پارک آبی آتلانتیس: ۹۰۰ متر
- مرکز خرید نتسل مارینا: ۴.۳ کیلومتر
- قلعه مارماریس: ۴.۵ کیلومتر
- ساحل ایچملر: ۵.۷ کیلومتر
- پارک ملی مارماریس: ۱۱.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تی‌یو‌آی بلو گرند آزور ‌
رستوران پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت فروشگاه لوکس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2