آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

تور امارات

همه تورها
تور امارات

در این مقاله خواهید خواند:

_ پایتخت امارات متحده عربی

_ شهر های مهم کشور امارات

_ آب و هوای کشور امارات

_ جاذبه ها و عجایب کشور امارات

_ شکم گردی در کشور امارات

_ دانستنی های کشور امارات

درباره امارات

امارات متحده عربی (UAE) کشوری با حکومت پادشاهی در غرب آسیا است که از هفت منطقه شیخ نشین شامل دبی، ابوظبی، شارجه، راس الخیمه، عجمان، ام القوین و فجیره تشکیل شده است. طی سال‌های اخیر این کشور با فروش نفت و دیگر منابع به پیشرفت چشم‌گیری دست پیدا کرده و توانسته رتبه دوم اقتصاد در میان کشورهای عربی را از آن خود کند؛ همچنین به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و قرار گرفتن در کنار خلیج فارس، امارات یک کشور مهم در خاورمیانه و کل جهان شناخته می‌شود. کشور امارات با عربستان سعودی و کشورعمان مرز مشترک دارد. ثبات اقتصادی بسیار بالا، امنیت و تکنولوژی‌های متنوع و به روز باعث شده است که بسیاری از برند‌ها و شرکت‌های معروف شعبات بسیاری را در این کشور دایر کنند.

کشور امارات

پایتخت امارات متحده عربی

بزرگترین امارت و پایتخت کشور امارات شهر ابوظبی (Abu Dhabi) است و قطب تاریخی و فرهنگی امارات نیز شناخته می‌شود. شهر ابوظبی از نظر جغرافیایی در کناره خلیج فارس و جنوب شرقی عربستان بر روی جزیره‌ایی قرار گرفته است و حدودا 1500000 نفر جمعیت دارد. درسال‌های اخیر این شهر پیشرفت بسیار زیادی داشته است و در سال 2009 عنوان "گران ترین شهر جهان" را از آن خود کرد.

ابوظبی

شهرهای مهم کشور امارات

دبی: پرجمعیت‌ترین استان شیخ نشین در کشور امارات شهر دبی است که خود مانند یک کشور مستقل و گران قیمت فعالیت می‌کند. جالب است بدانی که تعداد افراد مهاجر ساکن در دبی از افراد بومی ساکن بسیار بیشتر می باشد. مجتمع های تجاری لوکس با شعبه‌های برندهای مختلف جهانی، برج ها و آسمان خراش‌های معروف، آبشارها و مراکز دیدنی و تفریحی سبب شده است که سالانه حجم زیادی از گردشگران به این شهر سفر کنند.

شهر دبی


شارجه:
سومین امارت بزرگ کشور امارات است که به عنوان قطب اسلام  و پایتخت فرهنگی نیز شناخته می شود و تقریبا 3 درصد از خاک امارات را در بر گرفته است. در این منطقه میتوانید با فرهنگ و تاریخ امارات آشنا بشوید و از موزه‌ها و مراکز تاریخی بازدید کنید. در ماه‌های مختلف سال نیز مسابقات و جشنواره‌های بسیاری در این امارت برگزار می‌شوند مانند: جشنواره خوشنویسی در ماه آوریل، مسابقات قهرمانی پرش با اسب در ژانویه و یا جشنوارا بین‌المللی اسب که در ماه مارس برگزار می‌شوند و می‌توانند خاطره ایی بسیار خوشایند برایتان بسازند.

شهر الشارجه


عجمان:
امارت عجمان کوچکترین امارت در کشور امارات است که تنها 259 کیلومتر مربع وسعت دارد. این امارت تاریخی از شمال با خلیج فارس، از جنوب با راس الخیمه، از شرق به فجیره و از شمال غرب به دبی نزدیک است. امارت عجمان یک منطقه تجاری آزاد نیز محسوب می‌شود که برای خرید و سرمایه گذاری مناسب می‌باشد.

شهر العجمان


راًس الخیمه:
از قدیمی ترین امارت های این کشور که بین کوه های هاجر و خلیج فارس قرار گرفته است. به دلیل بارش های فراوانی که در این منطقه صورت می پذیرد خاک بسیار حاصلخیز است و زمین های زراعی به وفور مشاهده می شود. سواحل شن سفید با امکانات بسیار عالی توریسیتی باعث شده که این منطقه بسیار مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

راس الخیمه


ام القوین:
امارت ام القوین به عنوان کم جمعیت ترین امارت در کشور امارات شناخته می شود و مساحتی برابر 755 کیلومتر مربع دارد و از غرب با امارت عجمان و شرق به راس الخیمه می رسد. در این شهر خبری از زرق و برق و خانه های لاکچری نیست و سعی بر این شده که سنت و آداب و رسوم قدیمی حفظ بشود. اگر به آشنایی و بازدید از سلاح ها و شیوه های مبارزه قرون پیش علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم حتما از این شهر بازدید نمایید.

ام القوین


فجیره:
در کوه های اطراف این شهر چشمه های زیادی روان است به همین دلیل به این شهر "فجیره"  گفته می شود. این امارت به عنوان یکی از مهمترین مناطق تاریخی و باستانی کشور امارات شناخته می شود. یکی از تفریحاتی که در این شهر بسیار مورد استقبال گردشگران قرار میگیرد ماسه نوردی در کوه های حجر می باشد.

فجیره


آب و هوای کشور امارات

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور امارات و قرار گرفتن در کمربند بیابانی، شش ماه ابتدایی سال بسیار گرم و خشک است و شش ماه دوم هوا مطبوع می شود. بارش در این کشور بسیار کم اتفاق می افتد و و میانگین بارندگی در سال زیر 100 میلی متر است. برای گردشگری و تفریحات آبی ماه نوامبر بهتریت ماه برای سفر و لذت بردن از امکانات توریستی و تفریحی این کشور می باشد.

جاذبه ها و عجایب کشور امارات

دبی مال(Dubai Mall) یکی از بزرگترین و مال های جهان است که در سال 2008 به منظور مرکزی برای خرید و تجارت افتتاح شد. این مرکز خرید دارای 1200 فروشگاه در 4 طبقه است که شامل 200 رستوران، سالن های سینما، هتل، آکواریوم، پیست اسکی و آبشار دبی مال است. در دبی مال تمام مواردی که برای یک خرید خوب احتیاج دارید محیا شده است و اگر علاقه برند و مد دارید در این مال می توانید از شعبه های آرمانی، لووئی ویتون، گوچی و ... بازدید نمایید.

دبی مال


جزیره نخل
دبی یکی از پروژه های عظیم دست ساز در دبی است که به عنوان هشتمین عجایب جهان نیز شناخته می شوند. ساخت این پروژه در سال 2001 شروع شد و نخستین نخلی که به پایان رسید نخل جمیرا بود که هم اکنون هتل های لوکس، مراکز خرید بسیاری در آن ساخته شده است. هتل معروف آتلانتیس د پام نیز در همین نخل قرار دارد. پس از نخل جمیرا به تدریج نخل های دیگری مانند جبل علی در این جزیره ساخته شدند.

نخل دبی


جزیره فراری ورلد:
بزرگترین شهربازی سرپوشیده در جهان که شکل تمامی اجزای آن شبیه به ماشین های فراری است؛ اگر عاشق هیجان هستید در سفرتان به ابوظبی حتما از این مجموعه دیدن کنید. از سال 2007 ساخت فراری ورلد آغاز شد و تقریبا3 سال بعد یعنی در سال 2010 به طور کامل افتتاح شد. سریع ترین ترن هوایی جهان در این مجموعه قرار دارد و سرعت در وسایل بازی اینجا مفهومی ندارد. مطمعن باشید کودکان عاشق این قسمت از سفر خواهند شد.

جزیره فراری دبی


بیابان‌ها:
بیابان‌های امارات یکی از جاذبه های پر طرفدار این کشور هستند که تفریحات متنووعی برای گردشگران در نظر گرفته اند. در بیابان ها می توانید در چادرهای صحرایی اقامت کنید، شتر سواری کنید، روی شن ها اسکی کید و یا به سافاری بروید. برای رسیدن به بیابان هایی که امکانات گردشگری و توریستی دارند می توانید به دبی، فجیره و یا ابوظبی بروید.

سواحل: در دبی سواحل بی نظیری وجود دارند که امکانات گردشگری کاملی  ارائه میدهند از قایق سواری گرفته تا غواصی، جت اسکی و موج سواری که می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید. البته در این کشور سواحل بکر نیز با شن هایی طلایی و آب های شفاف و آرامشی لذت بخش وجود دارند که می توانید به آنها نیز سر بزنید.

شکم گردی در کشور امارات

اکثریت مردم به هر کشوری که سفر می کنند دوست دارند از غذاهای محلی و سنتی آن کشور مزه کنند. اماراتی ها اکثر غذاهای خود را با گوشت مخلوط می کنند و در کنار آنها سبزیجات مختلف محلی سرو می شود. گوشت پرندگان و گوشت شتر دو غذای پرطرفدار در میان اماراتی ها است که با ادویه هایی مانند زعفران، دارچین و زردچوبه ترکیب می شوند. برای صبحانه و میان وعده عموما از شیر، نان و یا خرما استفاده می کنند و چای و قهوه نیز جایگاه ویژه ایی چه در پذیرایی و چه در وعده های روزانه دارند.

دانستنی های کشور امارت

  • نوع حکومت: سلطنت مشروطه
  • قاره: آسیا
  • واحد پولی: درهم
  • زبان رسمی: عربی
  • پایتخت: ابوظبی

برای رزرو تور امارات با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2