آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

ویزای دبی

کرونا و ویزای دبی؛

طبق آخرین اطلاعیه اداره مهاجرت دبی، دارندگان ویزای توریستی دبی که به دلیل شرایط کورنا نتوانستند از ویزای خود استفاده کرده و به دبی سفر کنند تا تاریخ 1 نوامبر 2020 فرصت دارند تا به کشور امارات سفر کنند. بعد از این تاریخ و در مرحله بعد، به متقاضیانی که قبلا در خواست خود را به اداره مهاجرت کانادا تحویل داده اند، از سر گرفته خواهد شد.برای سفر به دبی ، ارائه ااصل گواهی تست منفی کورنا و ارایه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خود اظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی به همراه پرینت از ویزای دبی الزامی است.

شرایط اخذ ویزا

_دختران زیر 18 سال به هیچ عنوان نمی توانند برای اخذ ویزای دبی به صورت انفرادی اقدام کنند

_آقایان زیر 18 سال برای اخذ ویزای انفرادی امارات ، حتما باید شناسنامه پدر و مادر خود را ارائه دهند

_اگر از هر فرودگاهی غیر از دبی(شارجه، ابوظبی و غیره) وارد امارات می شوید، باید در فرم درخواست ویزای امارات باید این نکته را به افسران ویزا اطلاع دهید

با توجه به اینکه ویزای توریستی دبی برای مدت زمان 14 روز معتبر است، اگر به هر دلیلی بیش از 14 روز اقامت داشته باشید باید جریمه نقدی پرداخت کنید و یا حتی به زندان بروید.

ویزای امارات اغلب در قالب تور دبی صادر می شود.اما به شرط ارائه چک یا ضمانت نامه بانکی نیز می توانید موفق به اخذ ویزای انفرادی دبی بشوید. در حال حاضر ویزای دبی به صورت الکترونیکی و از طریق یک کفیل(آژانس مسافرتی یا کارگزار) اقداممی شود.

هزینه ویزای دبی

با توجه به در خواست انواع ویزای دبی، هزینه متفاوتی باید پرداخت کنید. به طور مثال قیمت ویزای 12 روزه دبی به صورت عادی 350 درهم، هزینه ویزای 14 روزه دبی فوری 380 درهم، یک ماهه مولتیپل 880 درهم، و یک ماه سینگل 350 درهم می باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا

_فرم درخواست ویزای امارات

_ارائه اصل پاسپورت متقاضی به همراه حداقل 7 ماه اعتبار

_عکس 3*4 با پشت زمینه سفید

_کپی پشت و روی کارت ملی متقاضی

_کپی از تمام صفحات شناسنامه متقاضی

_واچر هتل محل اقامت

_بلیط رفت و برگشت هواپیما

_ارائه چک ضمانت نامه باز گشت( در صورتی که درخواست ویزای انفرادی داشته باشید)


6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2