آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت کندی

هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت کندی
fox kandy by fox resorts Hotel کندی
درجه هتل:
هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت

چرا هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت Fox Kandy by Fox Resorts Hotel ؟

هتل "Fox Kandy" توسط "Fox Resorts" در بالای صخره‌ای مشرف به تمام پایتخت و تپه‌های زیبای سریلانکا ساخته شده است. اتاق‌ها، رستوران و فضای باز هتل مشرف به مناظری زیبا از تپه‌ها و کوه‌های سرسبز هستند و مناظر خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد. هتل در نزدیکی چند جاذبه معروف و جذاب مانند معبد دندان، باغ‌های پرادنیا و باغ‌های ادویه است که حتی با پای پیاده می‌توانید به آنها دسترسی آسانی داشته باشید.

امکانات هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت:

از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. فاکس کندی دارای رستوران حرفه‌ای باز و نشیمن است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت تا:
- موزه چای سیلان: 1.2 کیلومتر
- پارک کودکان دانگولا: 1.5 کیلومتر
- پارک کودکان گاتامبه: 2.1 کیلومتر
- پارک کاخ سلطنتی: 2.4 کیلومتر
- برج ساعت کندی: 2.5 کیلومتر
- پارک عمومی تورینگتون: 2.5 کیلومتر
- مجسمه بودا باهیراواکاندا ویهارا: 2.6 کیلومتر
- جزیره مصنوعی: 2.8 کیلومتر
- انجمن هنری و مرکز فرهنگی کندیان: 3 کیلومتر
- موزه کندی: 3 کیلومتر
- موزه ملی: 3.1 کیلومتر
- کاخ سلطنتی کندی: 3.1 کیلومتر
- باغ گیاه شناسی سلطنتی کندی: 3.1 کیلومتر
- موزه راه آهن کادوگاناوا: 12 کیلومتر
- تپه تک درختی کوهستان: 38 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 6 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی کندی مخزن ویکتوریا: 16 کیلومتر
- فرودگاه سیگیریا: 77 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فاکس کندی بای فاکس ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ اجاره دوچرخه استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2