آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ماهاولی ریچ کندی

هتل ماهاولی ریچ کندی
mahaweli reach Hotel کندی
درجه هتل:
هتل ماهاولی ریچ

چرا هتل ماهاولی ریچ Mahaweli Reach Hotel ؟

هتل "Mahaweli Reach" که در امتداد سواحل رودخانه "Mahaweli" قرار دارد، اقامتگاه‌های پنج ستاره با مناظر زیبای کوه‌ها و دره بین آنها را به عنوان پس‌زمینه ارائه می‌دهد. هتل ماهاولی ریچ تنها 30 دقیقه با ماشین تا زمین گلف ویکتوریا و حدود 3 ساعت رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی کلمبو فاصله دارد. شما به علت نزدیکی به زمین گلف می‌توانید به راحتی آن را رزرو کنید و از آن استفاده کنید و زمان را از دست ندهید.

امکانات هتل ماهاولی ریچ:

هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز، امکانات تناسب اندام مرکز آیورودا است. در کنار استخر روباز هتل تخت‌های حمام آفتاب و بار برای سرو انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد. میهمانان می‌توانند پس از تمرینات فعال در زمین‌های تنیس از ماساژهای آرامش بخش آیورودا لذت ببرند. این هتل همچنین امکان اجاره دوچرخه، ورزش‌های آبی و امکانات تجاری را فراهم می‌کند. انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی در رستوران اصلی هتل سرو می‌شوند؛ صبحانه بوفه باز هر روز برای تمامی مهمانان رایگان ارائه می‌شود، ناهار و شام نیز موجود است که با پرداخت هزینه‌های جداگانه برای شما سرو می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ماهاولی ریچ:

هتل ماهاولی ریچ تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. اتاق‌ها با مبلمان کلاسیک چوبی و کف پوش‌هایی زیبا تزئین شده‌اند. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. اکثر اتاق‌ها بالکن خصوصی با مناظر خیره کننده از فضای سبز استوایی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل ماهاولی ریچ تا:
- مجسمه بودا باهیراواکاندا ویهارا: 3.3 کیلومتر
- کاخ سلطنتی کندی: 3.6 کیلومتر
- برج ساعت کندی: 3.6 کیلومتر
- پارک عمومی تورینگتون: 3.7 کیلومتر
- موزه ملی: 3.8 کیلومتر
- موزه کندی: 3.8 کیلومتر
- جزیره مصنوعی: 3.9 کیلومتر
- انجمن هنری و مرکز فرهنگی کندیان: 4 کیلومتر
- کلبه رستوران برگر: 600 متر
- کافه/باردلایت: 600 متر
- پارک کاخ سلطنتی: 4 کیلومتر
- موزه چای سیلان: 6 کیلومتر
- باغ گیاه شناسی سلطنتی کندی: 8 کیلومتر
- موزه راه آهن کادوگاناوا: 14 کیلومتر
- تپه تک درختی کوهستان: 43 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 1.3 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی کندی مخزن ویکتوریا: 16 کیلومتر
- فرودگاه سیگیریا: 71 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ماهاولی ریچ ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2