آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اربونی ایروان

هتل اربونی ایروان
erebuni yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل اربونی ایروان

چرا هتل اربونی ایروان Erebuni Hotel Yerevan

هتل اربونی ایروان از هتل‌های چهار ستاره و در مرکز شهر ایروان واقع شده و در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل در 28 ژوئیه 2011 افتتاح گردیده و به نسبت امکانات خود، قیمت مناسبی دارد. در ضمن از این هتل تا سالن تئاتر و باله ارمنستان حدودا ده دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی بیست دقیقه فاصله دارید.

خدمات و امکانات هتل اربونی ایروان Erebuni Hotel Yerevan

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند همچنین در بخش تور دسک هتل می‌توانید درخواست تور کنید و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنید. مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند.
این هتل دارای یک رستوران شیک می‌باشد که غذا های با کیفیتی سرو می‌کند در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی و همچنین انواع غذاهای ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد. در کافی شاپ هتل نیز می‌توانید انواع دسرها به همراه نوشیدنی سرو کنید. برای خرید سوغاتی و هدیه نیز می‌توانید به فروشگاه هتل سری بزنید. هتل اربونی ایروان همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.
علاوه بر خدمات ذکر شده خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز در صورت نیاز در اختیارتان می‌باشد. در ضمن امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در هتل Erebuni Hotel Yerevan ممکن است.

اتاق‌ها و امکانات هتل اربونی ایروان Erebuni Hotel Yerevan

هتل دارای اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، میز، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، گاو صندوق،  تخت خواب‌های راحت و تجهیزات تهیه چای و قهوه است. در هر واحد برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق یک نفره 1 تخت یک نفره
- اتاق دو تخته یا دونفره- 1 تخت دونفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت -1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت خانوادگی- 2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت اجرایی- 2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله هتل اربونی ایروان از موزه تومانیان: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله هتل اربونی ایروان از ایستگاه متروی یریتاسارکدان: ۱.۴ کیلومتر
- فاصله هتل اربونی ایروان از کاسکادای ایروان: ۱.۷ کیلومتر
- فاصله هتل اربونی ایروان از باغ وحش ایروان: ۳.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اربونی ایروان ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2