آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل پاریس

هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل پاریس
mercure paris centre eiffel tower Hotel پاریس
درجه هتل:
هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل

چرا هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل Mercure Paris Centre Tour Eiffel؟

هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل یک هتل چهار ستاره در چند قدمی برج ایفل پاریس در کشور فرانسه است. البته رودخانه سن نیز در نزدیکی این هتل است. این هتل چهار ستاره به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفته و جزء هتل های میان رده در این شهر می‌باشد.

امکانات هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل:

میز پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. باشگاه بدن سازی و مرکز فیتنس نیز در این هتل قرار داده شده است. اگر برای اهداف کاری در این هتل اقامت دارید خوب است بدانید  که هتل مجهز به مرکز تجارت با امکان برگزاری جلسات و میتینگ می‌باشد. تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی با هزینه جداگانه، خشک شویی، تلویزیون در لابی، اتاق‌هایی با امکان استعمال سیگار، نگهبان 24 ساعته، اتاق‌هایی ویژه مهمانی و جشن، انبار چمدان و سرویس لاندری از دیگر امکانات عمومی این هتل چهار ستاره هستند.

در رستوران هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل، صبحانه آمریکایی به صورت بوفه سرو می‌شود. وعده‌های شام و ناها نیز با منویی از غذا‌های فرانسوی و نوشیدنی های اصیل سرو می‌شود. برای کودکان هم منوی غذای جداگانه در نظر گرفته شده است. برای صرف میان وعده و نوشیدنی می‌توانید به قسمت بار هتل بروید.

اتاق‌ها و امکانات هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل

این هتل دارای 405 اتاق است که همه دارای تهویه مطبوع، حمام خصوصی، تلویزیون، دیوار های عایق صدا، چای ساز و قهوه ساز هستند. انواع اتاقها:

_ اتاق‌های خانواده

_ اتاق با دید شهر

_ سوئیت

امکانات و خدمات هتل مرکور پاریس سنتر تور ایفل ‌
رستوران تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار حمام قهوه/چای تلویزیون
باشگاه بدنسازی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2