آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوپلدا بسفرس استانبول

هتل نوپلدا بسفرس استانبول
nupelda bosphorus Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل نوپلدا بسفرس
 

چرا نوپلدا بسفرس تکسیم Nupelda Bosphorus Taksim

هتل نوپلدا بسفرتکسیم  Nupelda Bosphorus Taksim  یک هتل چهارستاره در منطقه شیشلی و نزدیکی میدان تکسیم استانبول است. این هتل 11 طبقه دارد و امکانات بسیار مناسبی به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل به دلیل نزدیک بودن به مراکز دیدنی و خرید استانبول مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل نوپلدا بسفرس تکسیم:

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی (با هزینه) اشاره کرد که هر  دو درهتل نوپلدا بسفرس تکسیم در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند همچنین کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید ؛ همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است. در هر ساعتی که به استانبول برسید و یا از هتل قصد رفتن به فرودگاه را داشته باشید می‌توانید از شاتل فرودگاهی این هتل استفاده کنید.
رستوران هتل نوپلدا بسفرس تکسیم هر روز صبح، صبحانه از ساعت 7 تا 10 برای تمام مهمانان به صورت بوفه ارائه می‌شود؛ همچنین برای صرف نهار و شام نیز می‌توانید در سالن رستوران شماره 2 هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سفارش داده و نوش جان کنید.
بر اساس قوانین رایج درهتل نوپلدا بسفرس تکسیم  استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.
هتل نوپلدا بسفرس تکسیم دارای مرکز تناسب اندام مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات به روز و پیشرفته برای علاقه‌مندان به ورزش می‌باشد. همچنین سونا و اتاق بخار و حمام آب گرم هتل از جمله مکان‌هایی هستند که می‌‌توانید در آن‌ها اندکی استراحت نموده و خستگی بعد از یک روز طولانی را برطرف کنید. 

 اتاق‌ها وامکانات هتل نوپلدا بسفرس تکسیم:

هتل نوپلدا بسفرس تکسیم 35 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌های هتل نوپلدا بسفروس استانبول دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی ، تلویزیون ال سی دی، میزکار، کتری وقوه ساز و چای سازمی‌باشد و هر کدام یک حمام شخصی همراه با دوش و سشوار می‌باشند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای یک اشپزخانه کوچک می‌باشند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های دولوکس سینگل: مساحت این اتاق‌ها 23 متر و دارای نمای رو به خیابان می‌باشند.
- اتاق‌های دولوکس دبل: مساحت این اتاق‌ها 26 متر و دارای نمای رو به خیابان می‌باشند.
- سوئیت یا همان سوئیت دولوکس با طراحی بی نظیر: مساحت این اتاق‌ها 35 متر و دارای نمای رو شهر و تنگه بسفر می‌باشند.
- اتاق‌های دولوکس تریپل: مساحت: 30 متر مربع و دارای نمای رو به شهر می‌باشند.
- اتاق‌های دولوکس به هم مرتبط: مساحت این اتاق‌ها 50 متر ودارای نمای رو به شهر می‌باشند.

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز می‌باشد.
- حداقل سن ورودی و چک این به هتل نوپلدا بسفروس استانبول سن 16 سال است.

فاصله هتل تا:

- فرودگاه آتاتورک استانبول: در فاصله 31.5 کیلومتری
- فاصله تا کاخ دولما باغچه و برج ساعت آن: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله تا برج دختر: ۲.۳ کیلومتر
- فاصله تا برج گالاتا: ۳.۶ کیلومتر
- فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۴ کیلومتر
- فاصله تا بازار قدیمی استانبول: ۶.۵ کیلومتر
- فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۶.۹ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.



امکانات و خدمات هتل نوپلدا بسفرس ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق ناهار در اتاق سیستم تنظیم هوا
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2