آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل طبقه 14 ایروان

هتل طبقه 14 ایروان
14th floor Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل طبقه 14

چرا هتل 14th Floor Hotel؟

همانطور که از اسم این هتل مشخص می‌باشد هتل طبقه 14 در طبقه چهاردهم یک ساختمان بزرگ واقع شده است و دارای نمای بی نظیری از کوه های آرارات می‌‌باشد. این هتل سه ستاره در مرکز شهر ایروان قرار دارد و فقط 100 متر از میدان جمهوری واقع شده است. تراس بزرگ هتل مکان مناسبی برای لذت بردن از چشم انداز شهر و کوه های زیبای آرارات می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل 14th Floor Hotel

بوفه صبحانه در کافه روشن طبقه چهاردهم ارائه می‌شود و با نمایی از کوهای آرارات پذیرای مهمانان می‌باشد. کارکنان پذیرش 24 ساعته می‌توانند ماشین‌های کرایه ای و خدمات شاتل را برای شما ترتیب دهند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. پارکینگ در هتل طبقه 14 برای همه در دسترس است لازم به ذکر است که برای استفاده از پارکینگ، هیچ احتیاجی به رزرواسیون قبلی نیست. اینترنت رایگان و پرسرعت در سرتاسر این هتل در اختیار مهمانان قرار دارد. در ضمن اگر برای سفر کاری به ایروان می‌روید باید بگویم هتل طبقه 14 با وجود امکانات فکس و سالن‌های کنفرانس انتخاب بسیار مناسبی است.

هتل طبقه 14 برای مهمانان علاقه‌مند به آشپزی خود کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند. آن‌هایی که جذب فرهنگ ارمنستان شده‌اند می‌توانند در تورها و کلاس‌های آشنایی با آداب و رسوم ارمنستان شرکت کنند. اگر هم اهل فعالیت‌های ورزشی باشید می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل استفاده کرده و یا در تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری هتل شرکت کنید. یک زمین بازی نیز برای کودکان و سرگرمی آن‌ها تعبیه شده است. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل طبقه 14 نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.

اتاق‌ها و امکانات هتل 14th Floor Hotel

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 14 طبقه مجهز به تهویه‌ی مطبوع آن دارای فضای نشیمن با تلویزیون صفحه‌تخت هستند. حمام شما شامل دمپایی و لوازم آرایشی است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره دولوکس 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت خانوادگی 2 مبل تختخواب شو
- اتاق دوقلو 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره دولوکس 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دو نفره استاندارد با منظره کوه آرارات -1 تخت دونفره
- اتاق دو نفره ارزان قیمت 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان آزادی:۳۰۰ متر
- فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان:۳۰۰ متر
- فاصله تا مسجد کبود:۵۰۰ متر
- فاصله تا باغ وحش ایروان:۳.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل طبقه 14 ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
باشگاه بدنسازی اجاره دوچرخه
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2