<p>هتل هیلتون</p><p>تور ارمنستان</p><p>ارمنستان</p><p>Hilton Hotel Iravan</p><p>ترو خارجی</p><p>هتل چهار ستاره</p><p>شهر ایروان</p><p>ایروان</p><p></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر ایروان

هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر ایروان
doubletree by hilton yerevan city centre Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر ایروان

چرا هتل دابل تری هیلتون بای سیتی سنتر ایروان DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre

هتل دابل تری هیلتون بای سیتی سنتر ایروان هتلی چهار ستاره در شهر ایروان می باشد این هتل لوکس از سال 2015 با ارائه خدمات و امکانات عالی توانسته جزو 10 هتل برتر و لوکس ایروان شود. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و به اندازه 10 دقیقه پیاده روی از میدان جمهوری و 10 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل دابل تری هیلتون بای سیتی سنتر ایروان DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre

با انتخاب این هتل، می‌توانید اقامتی راحت و بی دغدغه را سپری نمایید و از امکانات خوب آن بهره مند شوید. تمامی خدمات و امکانات در خور یک هتل چهار ستاره لوکس در این هتل ایجاد شده و اقامتی خوش را برای شما رقم می‌زند. انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز از امکانات و خدمات این هتل چهار ستاره می‌باشد.
گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل دابل تری هیلتون بای سیتی سنتر ایروان که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند به وسیله زبان‌های ایتالیایی، روسی، انگلیسی با مهمانان ارتباط برقرار کنند.
برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید قابل توجه مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند. در ضمن شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.
به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید و نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید از قسمت مربوطه خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید. سالن کنفرانس با فضای 300 متر مربع به همراه 8 اتاق جلسه گزینه خوبی برای برگزاری رویدادهای تجاری شماست. برای آنکه خستگی‌های زندگی اخیر زندگی خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به بخش اسپا مجهز هتل دابل تری هیلتون بای سیتی سنتر ایروان بروید و از انواع ماساژ و اسکراب بدن، Light Terapy، حمام ترکی و سالن آرایشی بهره ببرید. در ضمن باشگاه ورزشی برای علاقه‌مندان به ورزش نیز در هتل تعبیه شده است.

این هتل دارای یک رستوران شیک به نام MORA restaurant می‌باشد که غذاهای با کیفیتی سرو می‌کنند در منوی این رستوران‌ انواع غذاهای ایتالیایی و همچنین انواع غذاهای مدیترانه ای و ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد. در رستوران این هتل منوی غذای کودکان نیز وجود دارد که فرزندتان با شور و اشتیاق غذایش را سفارش دهد. از دیگر مزایای رستوران موجود در هتل، داشتن منوی مخصوص غذاهای رژیمی برای افرادی است که غذای خود را تحت رژیم و کنترل خاصی میل می‌نمایند. در کافه Lobby Café and Lounge انواع چای‌های گیاهی و معمولی ارمنی به همراه شیرینی‌های خانگی برای میهمانان سرو می‌شود و می‌توانید ساعاتی را در آنجا سپری کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل دابل تری هیلتون بای سیتی سنتر ایروان DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre

اتاق‌های این هتل زیبا، دارای دکوراسیونی مدرن و شیک است که با ترکیب رنگ های خاص، فضایی لوکس را برای اقامت توریست ها فراهم کرده است.
اتاق ها عایق صدا هستند. نظافت روزانه اتاق ها، محیط تمیز و راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، آب رایگان،مبل، میز، صندلی ، تلفن، کمد لباس و رخت آویز اشاره کرد. تمامی واحدها دارای حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی و امکانات جانبی نظیر دمپایی، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دولوکس کینگ 1 تخت کینگ
- اتاق دولوکس کوئین با دو تخت کوئین 2 تخت کوئین
- اتاق مهمان کینگ 1 تخت کینگ

- اتاق مهمان 1 تخت کینگ
- سوئیت کینگ 1 تخت کینگ
- اتاق مهمان دوقلو 2 تخت دو نفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان جمهوری ایروان0.7 کیلومتر
- فاصله تا مسجد آبی0.7 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر0.7 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس9 کیلومتر
- فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان0.9 کیلومتر
- فاصله تا تئاتر اپرا و باله ارمنستان1.6 کیلومتر
- فاصله تا آبشار ایروان2.2 کیلومتر
- فاصله تا قلعه اربونی4.3 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر ایروان ‌
رستوران تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2