<p>هتل حیات پلیس</p><p>Hyatt Place Yerevan Hotel Iravan</p><p>ارمنستان</p><p>تور ارمنستان</p><p>ایروان</p><p>هتل چهار ستاره</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

حیات پلیس ایروان

هتل حیات پلیس ایروان
hyatt place yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل حیات پلیس ایروان

چرا هتل حیات پلیس ایروان Hyatt Place Yerevan Hotel ؟

هتل حیات پلیس ایروان یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره ایروان می‌باشد این هتل از سال 2013 پذیرای مهمانان می‌باشد و از لحاظ ارائه امکانات از بهترین‌ها بشمار می‌رود. این هتل جزو هتل‌هتل زنجیره ای حیات پلیس می‌باشد. حیات پلیس ایروان با گالری ملی هنر و تاتر اپرای ایروان به ترتیب 5 دقیقه و 15 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی نیز در فاصله 13 کیلومتری هتل قرار دارد و دسترسی شما را آسان می‌کند. 

خدمات و امکانات هتل حیات پلیس ایروان Hyatt Place Yerevan Hotel

اگر به دنبال هتلی با امکاناتی لاکچری و فوق‌العاده می‌باشید این هتل برای شما گزینه مناسبی می‌باشد.
در رستوران موجود در هتل انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب سرو می‌شود و گردشگرانی که کودک به همراه خود دارند هم می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از وعده غذایی کودکان نیز بهرمند شوند. همچنین لازم به ذکر است وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه شده و گردشگران می‌توانند وعده صبحانه را در اتاق‌ها نیز سفارش دهند. همچنین این هتل دارای کافه بار اختصاصی بوده تا مهمانان بتوانند در مواقع انواع سالاد، ساندویچ‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه را سفارش دهند.
مهمانانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و خستگی خود را در سونای هتل بر طرف کنند. هتل حیات پلیس ایروان استخر سرپوشیده‌ای هم دارد که در طول سال فعال و برای مهمانان هتل رایگان است و می‌توانید در آن‌جا ساعاتی به آبتنی بپردازید. هتل حیات پلیس همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند همچنین اینترنت نیز در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود در ضمن هتل دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات است. همچنین امکانات برگزاری جشن و میهمانی در هتل وجود دارد. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل حیات پلیس ایروان ورود حیوان خانگی آزاد است. خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، خدمات روم سرویس و ... هم با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود.

اتاق‌ها و امکانات هتل حیات پلیس ایروان Hyatt Place Yerevan Hotel

اتاق‌های هتل حیات پلیس ایروان شیک و لاکچری هستند و مناسب افرادی است که به دنبال یه آرامش خاص هستند. هر کدام از این اتاق‌ها دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند. برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق پادشاه بزرگ 
- اتاق استاندارد پادشاه
- سوئیت پادشاه 
- اتاق دوقلو استاندارد

فاصله هتل تا

- دانشگاه دولتی ایروان 1.3 کیلومتر
- موزه اووانس تومانیان 1.3 کیلومتر
- کارخانه براندی ایروان 1.4 کیلومتر
- ایستگاه مترو یریتاساردکان 1.4 کیلومتر
- ورزشگاه هرازدان 1.6 کیلومتر
- آبشار ایروان 1.7 کیلومتر
- موزه نسل کشی ارامنه 2.3 کیلومتر
- ایستگاه قطار ایروان 2.4 کیلومتر
- قلعه اربونی 4.5 کیلومتر
- کلیسای جامع اچمیادزین 18.9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 10 کیلومتر
- فرودگاه ایگدیر 58.1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل حیات پلیس ایروان ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلویزیون گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده سونا
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2