آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آنی گرند ایروان

هتل آنی گرند ایروان
ani grand yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل آنی گرند ایروان

چرا هتل آنی گرند ایروان Ani Grand Hotel Yerevan  

هتل آنی گرند ایروان یک هتل چهار ستاره لوکس می‌باشد. این هتل در خیابان هانراپتوتیان واقع گردیده که حدود 1 کیلومتر با میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. این هتل چهار ستاره در سال2019 افتتاح گردیده و نسبت به هتل‌های دیگر نوساز تر می‌باشد. هتل آنی گرند ایروان گزینه مناسبی برای استراحت شما می‌باشد و خاطره خوشی برایتان رقم می‌زند.

خدمات و امکانات هتل آنی گرند ایروان Ani Grand Hotel Yereva  

قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل آنی گرند ایروان علاوه بر زبان ارمنی، توانایی صحبت کردن به دو زبان زنده دنیا مانند انگلیسی و روسی را دارند. ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تورهای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و محلی اشاره کرد. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید، البته باید بابت این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در ضمن سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. ضمنا اینترنت به صورت رایگان در هتل ارائه می‌شود. استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید.
مهمانانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و خستگی خود را در سونای هتل بر طرف کنند. هتل آنی گرند ایروان استخر سرپوشیده‌ای هم دارد که در طول سال فعال و برای مهمانان هتل رایگان است و می‌توانید در آن‌جا ساعاتی به آبتنی بپردازید. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای کسانی که تمایل دارند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و بلیط هواپیما لحظه آخری دارند؛ قابل ذکر است که هتل آنی گرند ایروان این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و احساس آسایش داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آنی گرند ایروان Ani Grand Hotel Yerevan  

تمام ۲۲۴ واحد اقامتی این هتل رو به مرکز شهر ایروان قرار گرفته‌اند که در شب جلوه خاصی دارند همچنین دکوراسیون اتاق‌های هتل آنی کرند ایروان تلفیقی از سبک مدرن و سنتی می‌باشد. هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می باشد. تمامی اتاق‌ها به حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی مجهز بوده و در همه آن‌ها مینی بار، میز و اینترنت وای فای در دسترس می‎‌باشد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو بزرگ 2 تخت یک نفره
- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق سوپریور توئین- 2 تخت یک نفره
- سوئیت استاندارد 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت اجرایی 2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا موزه خاورمیانه: ۰.۲ کیلومتر
- فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۰.۳ کیلومتر
- فاصله تا میدان جمهوری : ۰.۴ کیلومتر
- فاصله تا میدان چارلز آزناور: ۰.۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آنی گرند ایروان ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین اتو شویی خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
باشگاه بدنسازی سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2