آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال پلازا ایروان

هتل رویال پلازا ایروان
royal plaza Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل رویال پلازا

چرا هتل رویال پلازا Royal Plaza Hotel

هتل رویال پلازا هتلی شیک و چهار ستاره در مرکز شهر ایروان واقع شده است. سبک این هتل مدرن می‌باشد و دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی می‌باشد به همین جهت به همه مناطق دیدنی به راحتی دسترسی خواهی داشت.

خدمات و امکانات هتل رویال پلازا Royal Plaza Hotel

هتل رویال پلازا امکانات رفاهی مورد توجهی برای مهمانان در نظر گرفته است ؛ از جمله امکانات رفاهی هتل رویال پلازا پذیرش 24 ساعته و بکارگیری از کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد، اینترنت وای‌فای رایگان، انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی و ... که موجب مورد توجه واقع شدن این هتل نسبت به هتل‌های هم رده دیگر می‌باشد؛ لازم بذکر است کارکنان این هتل به زبا‌ن‌های فرانسوی، عربی، انگلیسی، روسی مسلط می‌باشند.
وجود امکاناتی نظیر دستگاه فتوکپی و خدمات فکس، دستگاه خودپرداز، محوطه مجاز برای استعمال دخانیات در هتل رویال پلازا برای رفاه مسافران فراهم شده‌است همچنین برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. برای مهمانانی که قصد برگزاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با عایق صدا در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.
مسافران می‌توانند از هتل ماشین کرایه کنند و در شهر چرخی بزنند در ضمن امکانات و خدمات خوبی نیز برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. در رستوران هتل رویال پلازا انواع غذاهای محلی، دریایی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب سرو می شود و گردشگرانی که کودک به همراه خود دارند هم می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از وعده غذایی کودکان نیز بهرمند شوند. همچنین لازم به ذکر است وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه شده و گردشگران می‌توانند وعده صبحانه را در اتاق‌ها نیز سفارش دهند.

اتاق‌ها و امکانات هتل رویال پلازا Royal Plaza Hotel

این هتل دارای 84 اتاق‌ بزرگ با دکوراسیون شیک و کلاسیک می‌باشد که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. این اتاق‌ها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب های استاندارد، مبلمان و میز، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی کامل، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

- سوئیت 1 تخت کامل
- اتاق دو نفره 2 تخت دو نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق دوقلو 2 تخت دو نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق یک نفره 1 تخت دو نفره
- اتاق دولوکس دو یا دو نفره 2 تخت دو نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق دولوکس با بالکن 2 تخت دو نفره یا 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا پارک عشاق ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۵۰۰ متر
- فاصله تا مسجد کبود ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۸۰۰ متر
- فاصله تا کاسکاد یا هزار پله ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۱ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال پلازا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون آباژور
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2