آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بست وسترن کنگرس ایروان

هتل بست وسترن کنگرس ایروان
best western congress Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل بست وسترن کنگرس

چرا هتل بست وسترن کنگرس Best Western Congress Hotel  

هتل چهار ستاره بست وسترن کنگرس هتلی مجهز می‌باشد و از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی مناسبی دارد. گفتنی است هتل به ایستگاه مترو Hanrapetutyan Hraparak Metro Station بسیار نزدیک است و به راحتی می‌توانید با پیاده‌روی به میدان جمهوری و موزه تاریخی مراجعه کنید و از این مراکز دیدن کنید.

خدمات و امکانات هتل بست وسترن کنگرس Best Western Congress Hotel  

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند در ضمن پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، ارمنی، روسی مسلط می‌باشند. مهمانان می‌توانند در بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
هتل بست وسترن همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل بست وسترن کنگرس ورود حیوان خانگی آزاد است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.
داشتن رستوران شیک "Accent by Gayane Breiova" با غذاهای خوشمزه مدیترانه ای نیز از دیگر امکانات مناسب این هتل جذاب و چهار ستاره خواهد بود. برای سرو غذاهای ایتالیایی هم می‌توانید به رستوران‌های RAFFAELLO RESTAURANT و MEDITERRANEO PIZZERIA مراجعه کنید. و برای زمان‌هایی که احتیاج به آرامش دارید در فضای گرم و صمیمی بار خستگی روز‌های پر گردش را رفع کنید تا کاملا برای روز بعد انرژی لازم را داشته باشید که از این نظر نیز بسیار خوب می‌باشد. 
برای آنکه خستگی‌های زندگی اخیر زندگی خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به بخش اسپا بروید و از خدمات ماساژ فول بادی، مانیکور، خدمات زیبایی، سونا بهره ببرید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید همچنین هتل برای سرگرمی شما خدماتی ارائه کرده مثلا مهمانانی که جذب فرهنگ ارمنستان شده‌اند می‌توانند در تورها و کلاس‌های آشنایی با آداب و رسوم ارمنستان شرکت کنند. اگر هم اهل فعالیت‌های ورزشی باشید می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل تحت نظر مربی شخصی و ورزش‌های آبی استفاده کرده و یا در تورهای پیاده‌روی هتل شرکت کنید. برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز در محوطه هتل قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل بست وسترن کنگرس Best Western Congress Hotel  

اتاق‌های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند در ضمن برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد. گفتنی است اتاق‌های این هتل دارای پنجره و تراس‌های رو به فضای سبز شهر می‌باشند که منظره زیبایی برایتان به تصویر می‌کشد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق کینگ اکونومی 1 تخت کینگ
- اتاق سوپریور کینگ 1 تخت کینگ
- اتاق سوپریور کینگ- 1 تخت کینگ
- اتاق کینگ 1 تخت کینگ
- اتاق یک نفره- 1 تخت دو نفره
- اتاق دوقلو 2 تخت دو نفره

فاصله هتل تا

- فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۴۰۰ متر
- فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۶۰۰ متر
- فاصله هتل تا کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر: ۸۰۰ متر
- فاصله هتل تا ورزشگاه هرازدان: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله هتل تا قلعه اربونی: ۴.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بست وسترن کنگرس ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس سونا
سونا چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2