آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ملاس لارا آنتالیا

هتل ملاس لارا آنتالیا
melas lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ملاس لارا

چرا هتل ملاس لارا Melas Lara Hotel؟

 هتل پنج ستاره ملاس لارا در سال 2009 توسط کمپانی هتلداری ملاس در منطقه لارا آنتالیا در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه ساخته شد. ملاس لارا لوکس‌ ترین هتل آنتالیا نیست؛ اما با توجه به موقعیت جذاب، ساحل اختصاصی و امکانات عمومی و تفریحی مناسب، به عنوان سی و چهارمین هتل برتر این شهر شناخته شده است. فرودگاه آنتالیا 14.5 کیلومتر از هتل ملاس لارا فاصله دارد و در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی می‌توان ترانسفر فرودگاهی را ترتیب داد. مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز ملاس لارا با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد.

امکانات هتل ملاس لارا:

می‌توانید در باشگاه ورزش کنید یا در سونا استراحت کنید. امکانات تفریحی شامل تنیس، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، راکت بال، مینی گلف و ورزش‌های آبی است. همچنین می‌توانید ماساژ درمانی دریافت کنید، و بچه‌های کوچک می‌توانند در زمین بازی بچه‌ها سرگرم شوند. ساحل خصوصی هتل ملاس لارا در جوار دریای مدیترانه، استخرهای سرپوشیده و روباز، سرسره آبی، موسیقی زنده، اسکواش، قایق سواری؛ تفریحات ویژه کودکان مانند بازی‌های گروهی، مینی کلاب و مینی گلف؛ خدمات اسپای متنوعی چون ماساژ درمانی، سونا، حمام ترکی و ... صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شود. می‌توانید غذای خود را در رستوران تراس مشرف به منظره خیره کننده دریای مدیترانه میل کنید.
در رستوران دریایی آلاکارته، مهمانان می‌توانند در تراس هتل و منظره‌ای زیبا رو به دریای مدیترانه غذاهای دریایی سفارش دهند. در رستوران غذا‌های بین‌المللی که در لابی ایجاد شده است، غذاهای مطرح از ملل مختلف موجود است. در رستوران اصلی این هتل (بوفه‌ای) که با گنجاش 520 نفری ساخته شده است، غذاهای ترکی، مکزیکی، ایتالیایی و ... سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ملاس لارا:

اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع در ملاس لارا دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، و مینی‌بار هستند. حمام خصوصی شامل دوش، سشوار، دمپایی و لوازم آرایش رایگان است. هر کدام دارای بالکن با منظره باغ هستند و برخی از آنها منظره دریا نیز دارند.

- اتاق استاندارد: اتاق‌های استاندارد با ظرفیت 2 بزرگسال و 1 خردسال ساخته شده‌اند.
- اتاق خانوادگی: اتاق‌های خانوادگی دارای 2 اتاق خواب و یک هال هستند و نهایتا ظرفیت 4 بزرگسال، 2 بزرگسال و 2 خردسال یا ظرفیت 3 بزرگسال و 1 خردسال را دارند.
- اتاق استاندارد اکونومی: اتاق‌های استاندارد اکونومی، تجهیزات و امکانات اتاق‌های استاندارد را دارد، با این تفاوت که به دلیل متراژ کم‌تر، ارزان‌تر است.
- اتاق دوبلکس: ظرفیت اتاق‌های دوبلکس ‌مانند اتاق‌های خانوادگی است، با این تفاوت که به صورت دو طبقه ساخته شده‌اند.

فاصله هتل ملاس لارا تا:

- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 8 کیلومتر

- پارک اورنکوی: 8 کیلومتر

- آیلان ببک پارکی: 8 کیلومتر

- پارکی چنگیز آیتماتوف: 9 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

- دروازه هادریان: 17 کیلومتر

- برج ساعت: 17 کیلومتر

- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **
برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ملاس لارا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار اینترنت در اتاق با هزینه جداگانه یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی سونا بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2