آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
marina park Hotel کیش
درجه هتل:
هتل مارینا پارک

چرا هتل مارینا پارک Marina Park Hotel ؟

هتل مارینا پارک یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره جزیره زیبای کیش است که در سال 2011 در کنار برج‌های دوقلو ساخته شده است. تفاوت هتل مارینا با دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش در فضا و امکانات بی‌نظیری آن است؛ هتل مارینا دارای بزرگترین فضای سبز جزیره بوده که می‌توانید از بالکن‌های تمامی اتاق‌ها و یا پیاده روی کردن در کنار دریاچه‌های این فضای دلپذیر لذت ببرید. در انتهای این فضای زیبا بندر اختصاصی هتل قرار دارد که می‌توانید تفریح‌ها  و امکانات بخصوصی را در آنجا تجربه کنید.

امکانات هتل مارینا پارک:

اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید این امکان برای شما فراهم شده است؛ می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک یکی از دوچرخه‌ها را انتخاب کنید و در فضای سبز داخلی هتل، ساحل و یا بیرون از هتل به دوچرخه سواری بپردازید و لذت ببرید؛ از دیگر امکانات ورزشی و تفریحی که در این هتل قرار گرفته است می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام آن اشاره نمود البته شما می‌توانید با دوستان خود و دیگر افراد در بخش اسکله اختصاصی هتل جمع شوید و از تجربه‌هایی مانند والیبال و فوتبال ساحلی دسته جمعی لذت ببرید. امکانات انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن و دیگر درمان‌‌ها نیز برای شما تدراک دیده شده است که بعد از یک روز تفریح و خستگی به شما کمک کند و لذت آرامش بعد از آن را به شما هدیه دهد. اگر به ورزش‌های مهیج تری نیاز دارید تنها کافی است مقداری قدم بزنید و خود را به بخشی از اسکله برسانید که در آن ورزش‌هایی همچون غواصی، جت اسکی و دیگر ورزش‌های آبی قرار دارد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از این خدمات استفاده کنید. هتل علاوه بر داشتن ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری برای مهمانانی که علاقه به اجاره خودرو دارند نیز این امکان را فراهم کرده است و اکثر خودرو‌های موجود را ارائه می‌دهد و شما با داشتن مدارک لازم و پرداخت هزینه می‌توانید با این خودرو‌های لوکس و برند در جاده‌های اطراف جزیره زیبای کیش تردد کنید. صبحانه هر روز در رستوران اصلی با منوی بوفه و کاملا رایگان از ساعت 7 الی 10 برای تمامی مهمانان سرو می‌شود؛ ناهار و شام نیز موجود است که با هزینه جداگانه و منو‌های انتخابی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مارینا پارک:

اتاق‌های هتل مارینا به سه دسته توئین، دبل و سوئیت‌ها تقسیم می‌شوند که هر کدام دارای دید‌ها و منظره‌‌های متفاوتی می‌شوند. تمامی اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر تخت‌های راحت، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش مرکزی، کمد لباس دارای چوب لباسی و صندوقی کوچک برای قرار دادن وسایل شخصی همچون موبایل و ..، تلویزین ال سی دی 32 اینچ، میز و امکانات چای و قهوه در کنار کتری برقی و در بخش حمام اتاق‌ها دوش اختصاصی، حوله و دمپایی بسته بندی شده و لوازم بهداشتی هستند؛ اتاق‌های ویژه دارای وان و بالکن‌هایی بزرگ با میز و صندلی هستند که مناظر بسیار زیبایی که ترکیبی از رنگ و آرامش آبی دریا و شور و سرسبزی باغ و فضای هتل است را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل مارینا پارک تا:
- پارک دلفین: ۴ کیلومتر
- باغ پرندگان: ۴ کیلومتر 
- بازار مرجان: ۲ کیلومتر
- مرکز خرید کیش: ۴ کیلومتر
- پارک مرجان: 10 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کیش: 9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2