آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارما تکسیم استانبول

هتل پارما تکسیم استانبول
the parma & spa taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل پارما تکسیم

چرا هتل پارما تکسیم Parma Hotel Taksim

هتل پارما تکسیم Parma Hotel Taksim  یک هتل پنج ستاره می‌باشد؛ که تا میدان تکسیم و خیابان معروف استقلال و فروشگاه‌های آن حدود 100 متر فاصله دارد. این هتل که در سال 2004 ساخته شده و پس از آن مورد بازسازی قرار گرفته، از نظر تمیزی، لوکس بودن و صبحانه فوق العاده است.

خدمات و امکانات هتل پارما تکسیم Parma Hotel Taksim 

خدمات پذیرش 24 ساعته هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند. چمدان‌های خود می‌توانید در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد. امکان اجاره خودرو و دوچرخه در هتل برای گشت شهری وجود دارد. فرودگاه در فاصله تقریبا نزدیک هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد.

در کافه رستوران پارما صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای بین‌المللی و خوراک‌های سنتی ترکی نهایت لذت را ببرید. از آنجاییکه رستوران در محله ای تاریخی قرار دارد می‌توانید به گشت و گذار پرداخته و با حال و هوا ی محلی منطقه آشنا شوید.
در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است و علاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند؛ علاوه بر باشگاه یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است که بخش‌های جداگانه ای نیز با عمق استاندارد برای بچه‌ها فراهم شده است که مکان مناسبی برای شنا و آبتنی می‌باشد. پس از استخر پیشنهاد می‌شود که به سالن اسپا که دارای 6 اتاق ماساژ و 1 اتاق خدمات مراقبت از پوست می‌باشد رفته و بهره ببرید. همچنین هتل پارما تکسیم در مرکز آبگرم "کوالیا" برای شما محیطی لوکس برای استراحت فراهم کرده‌اند.
بر اساس قوانین رایج در هتل استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به منطقه مجزا برای سیگار کشیدن بروند. لازم بذکر است امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پارما تکسیم Parma Hotel Taksim 

این هتل دارای 136 اتاق می‌باشد. اتاق‌های عایق صدا و تهویه مطبوع هتل پارما تکسیم همچنین تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار و مینی بار ازجمله دیگر امکانات این هتل هستند. کتری برقی و چای/قهوه رایگان پر می‌شود. یک جعبه گاوصندوق به اندازه لپ تاپ در هر واحد استاندارد است و امکانات اتو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سوپریور SUPERIOR ROOM متراژ این اتاق‌ها از 29 متر مربع شروع می‌شود. این اتاق‌ها برای اقامت دونفره و تک نفره مناسب است.

- اتاق دلوکس DELUXE ROOM اتاق‌های لوکس از 33 متر مربع شروع می‌شوند. این اتاق‌ها نیز برای اقامت‌های تک و دونفره مناسب است.

- اتاق اکسکیوتیو EXECUTIVE ROOM مساحت‌های این اتاق‌ها از دیگر اتاق‌ها بیشتر بوده و از 36 متر مربع شروع می‌شود. این اتاق‌ها برای اقامتی دونفره مناسب است.

- اتاق فمیلی FAMILY ROOM همه اتاق‌های خانوادگی 36 متر مربع به بالا هستند؛که برای اقامت خانواده‌ها مناسب هستند.

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم تا هتل پارما تکسیم استانبول: ۲۰۰ متر

- خیابان استقلال تا هتل پارما تکسیم استانبول: ۳۰۰ متر

- مرکز خرید دمیرورن تا هتل پارما تکسیم استانبول: ۵۰۰ متر

- برج گالاتا تا هتل پارما تکسیم استانبول: ۱.۷ کیلومتر

- کاخ دولما باغچه تا هتل پارما تکسیم استانبول: ۱.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارما تکسیم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی گاو صندوق
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2