آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آکالاش تکسیم استانبول

هتل آکالاش تکسیم استانبول
akka lush taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آکالاش تکسیم

چرا هتل آکالاش تکسیم Akka Hotel Lush Taksim

هتل آکا لاش تکسیم  یکی از زیباترین و خاص‌ترین هتل‌های چهارستاره شهر توریستی استانبول ترکیه بوده از نظر موقعیت مکانی عالی بوده و تنها 200 متر تا خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل در ساختمانی قرار دارد که در سال 1850 ساخته شده، ولی خود ساختمان این هتل استانبول در 7 سپتامبر 2017 افتتاح شده و با ارائه خدماتی عالی به گردشگران تور دقیقه 90 استانبول توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند.

خدمات و امکانات هتل آکالاش تکسیم Akka Hotel Lush Taksim

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. کارکنان هتل به صورت تمام وقت و با 5 زبان ترکی، روسی، فارسی، انگلیسی و عربی بهترین خدمات را برای شما مهمانان عزیز انجام می‌دهند. 
برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید؛ همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید.

تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل برای مسافران کاری مهیا شده‌است. نداشتن حیاط و پارکینگ و همچنین صبحانه خوری کوچک که بعد از ساعت 9 بسیار شلوغ می‌شود و در آن جا برای نشستن به سختی پیدا می‌شود یکی از معایب ان هتل چهار ستاره می‌باشد. پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد و در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید.

هتل Akka Hotel Lush Taksim همچنین دارای کافه بار می‌باشد که در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مطابق با هر ذائقه ای فراهم است. کوکتل‌ها و میان وعده های این کافه نیز می‌تواند خستگی گردش در شهر را از تن شما بدر کند. در رستوران مجلل و لوکس هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی نیز برای مهمانان ارائه می‌شود. از سایر امکانات رفاهی هتل می‌توان به سالن تناسب اندام، استخر سر پوشیده، جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آکالاش تکسیم Akka Hotel Lush Taksim

هتل 94 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن دارد. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها: 

- اتاق استاندارد دابل یا تویین 22 متری

- اتاق سوپریور 27 متری

- اتاق دلوکس 32 متری

- جونیور سوئیت 35 متری که بالکن هم دارد

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم: 3 دقیقه پیاده روی 

- مادام تیساده استانبول: 6 دقیقه پیاده روی

-  موزه بی گناه: 8 دقیقه پیاده روی

-  خیابان فرانسوی: 9 دقیقه پیاده روی

-  کلیسای سنت آنتونی: Padua: 11 دقیقه پیاده روی

-  موزه پرا: 14 دقیقه پیاده روی

-  دانشکده فنی استانبول: 15 دقیقه پیاده روی

-  برج گالاتا: 21 دقیقه پیاده روی

-  کاخ dolmabahce : 25 قیقه پیاده روی

-  بازار ادویه: 40 دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آکالاش تکسیم ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
خدمات 24 ساعته در اتاق یخچال وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای میزکار
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2