آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند آکسو استانبول

هتل گرند آکسو استانبول
grand aksu Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند آکسو

چرا هتل گرند آکسو  Grand Aksu Hotel

هتل گرند آکسو Grand Aksu Hotel  یک هتل سه ستاره در استانبول و در منطقه تاریخی فاتح قرار گرفته است که در سال 2009 افتتاح گردیده است.

خدمات و امکانات هتل گرند آکسو Grand Aksu Hotel

هتل گرند آکسو خدمات و امکانات بسیاری را برای مسافران فراهم کرده است. پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما می‌باشند و می‌توانید از فروشگاه‌های هتل خرید کنید. کارمندان هتل می‌توانند به زبان‌های ترکی، انگلیسی و آلمانی با شما صحبت کنند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد.
پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید برای افرادی که قرارهای ملاقات کاری و کنفرانس نیز دارند این هتل سالن کنفرانس مجهز با خدمات فکس و فتوکپی در اختیارشان قرار می‌دهد.
صبحانه در هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و در رستوران هتل نیز انواع غذاهای حلال و ترکی نیز ارائه می‌شود. می‌توانید چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان هتل سپرده و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید. لازم به ذکر است در هتل مرکز اسپا و سلامتی نیز تعبیه شده است که می‌تواند خستگی یک روز طولانی می‌تواند در استخر شنای سرپوشیده و یا فضای باز هتل شنا کنید و یا اگر علاقه‌مند به ورزش هستید می‌توانید از مجموعه بدنسازی مجهز هتل استفاده کنید. همچنین این هتل دارای تراس آفتاب، جکوزی، چترآفتاب می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند آکسو Grand Aksu Hotel

ابن هتل دارای 109 اتاق می‌باشد و تمامی اتاق‌های هتل گرند آکسو تمیز و مرتب هستند که امکاناتی مانند: تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، نظافت روزانه اتاق ها، میز، گاو صندوق، تلفن، سیستم بیدار باش، مینی بار، دستگاه چایی ساز و یخچال را دارا می‌باشد. از دیگر امکانات داخل اتاق‌ها لوازم آرایشی بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی، دوش، حمام اختصاصی می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- مسجد سلیمانیه استانبول : ۴.۵ کیلومتر

- گرند بازار استانبول : ۴.۷ کیلومتر

- مسجد ایا صوفیه کوچک استانبول : ۵ کیلومتر

- مسجد سلطان احمد استانبول : ۵ کیلومتر

- میدان سلطان احمد استانبول : ۵.۱ کیلومتر 

- میدان تکسیم : ۸.۲ کیلومتر

- پل گالاتا استانبول : ۵.۸ کیلومتر

- کاخ توپکاپی استانبول : ۷.۱ کیلومتر

- کاخ دلمه باغچه استانبول : ۸.۸ کیلومتر

- آکواریوم استانبول : ۱۷.۸ کیلومتر

- جزیره بیوک آدا استانبول : ۳۲.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند آکسو ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2