آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دیاموند هاوس ایروان

هتل دیاموند هاوس ایروان
diamond house Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل دیاموند هاوس ایروان

چرا هتل دیاموند هاوس ایروان  Diamond House Hotel Yerevan  

دیاموند هاوس ایروان هتلی چهار ستاره می‌باشد و این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر ایروان و در منطقه کنترون قرار گرفته است و حدود 10 دقیقه تا میدان جمهوری فاصله دارد. این هتل در سال 2015 وارد عرصه هتلداری شد و هزینه اقامت در این هتل نسبت به هتل‌های هم رده خود کمی بیشتر می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان Diamond House Hotel Yerevan 

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. جالب است بدانید کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی مانند فرانسوی، انگلیسی، ارمنی و روسی مسلط بوده و با ایجاد فضایی صمیمی حس راحتی و آرامش را در میهمانان ایجاد می کنند همچنین مهمانان عزیز قادر خواهند بود در بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، خدمات روم سرویس و ... هم با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود. برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید.
 اگر علاقه‌مند به انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران آن مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می‌کنند. سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی ها در اختیار مهمانان قرار دارد.
هتل دیاموند همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند ضمنا به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. این هتل اجاره دوچرخه را برای مسافران خود در نظر گرفته است در نتیجه برای گشت و گذار در اطراف هتل می‌توانید از آن بهره ببربد. برای رفاه بیشتر مسافران هتل دیاموند آرایشگاه در هتل در نظر گرفته است. به لطف وجود استخر سر پوشیده هتل می‌توانید ساعاتی در آن به استراحت بپردازید.

اتاق‌ها و امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان Diamond House Hotel Yerevan

هتل دیاموند هاوس ایروان دارای 52 اتاق بزرگ و نورگیر که فضای کافی در اختیارتان می‌گذارد.
 اتاق‌های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند. برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

انواع اتاق‌ها

- سوئیت اجرایی 1 تخت دونفره بزرگ
- استودیو 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت جونیور 1 تخت دو نفره و 1 مبل تختخواب شو 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شواتاق استاندارد دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق کامفورت دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله هتل دیاموند ایروان از استادیوم هازاردان: ۱.۲ کیلومتر
- فاصله هتل دیاموند ایروان از ایستگاه مترو یریتاساکادان: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله هتل دیاموند ایروان از کلیسای جامع سنت جورج: ۱.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دیاموند هاوس ایروان ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2