آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول
blueway city Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بلو وی سیتی

چرا هتل بلو وی سیتی Blueway Hotel City

این هتل سه ستاره استانبول، هتلی بسیار تمیز و مورد پسند مهمانان این شهر است. هتل بلو وی سیتی، Blueway Hotel City، در منطقه ی شیشلی استانبول واقع شده است.

خدمات و امکانات هتل  بلو وی سیتی  Blueway Hotel City

یک کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل بلو وی سیتی وجود دارد که مسئولین آن در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مهمانان هستند. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 12 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند همچنین امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.
سیگار کشیدن در تمام محوطه‌های هتل ممنوع است و امکانات ویژه معلولین در هتل ارائه شده است. در این هتل پارکینگ ارائه نشده است و جای نگرانی نمی‌باشد چرا که در نزدیکی هتل پارکینگ غیر رایگان صورت گرفته است. غذاهای بین‌لمللی و تنقلات در رستوران و کافه هتل بلو وی سیتی سرو می‌شوند و هر روز صبح در هتل بلو وی سیتی صبحانه سرو می‌شود. در مرکز آبگرم نیز بلو وی سیتی خستگی سفر و استرس روزانه را از خود دور کنید. 

اتاق‌ها و امکانات هتل  بلو وی سیتی Blueway Hotel City

این هتل دارای 20 اتاق می‌باشد و تمامی اتاق‌های هتل بلو وی سیتی که انواع مختلفی نیز دارند، دارای امکانات رفاهی زیر هستند: سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اتو و امکانات اتوکشی، میز کار، سرویس مبلمان، میز ناهار خوری، کف اتاق پارکت چوبی، سشوار، توالت و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، یخچال، ماشین ظرفشویی، اتاق ناهار خوری، کتری برقی، اجاق گاز، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت، کمد و جا رختخوابی، اتاق‌های هتل بلو وی سیتی استانبول یک حمام شخصی با امکاناتی مثل سشوار و دوش دارند.

انواع اتاق‌ها:

Deluxe Room with Balcony: این نوع اتاق‌های هتل بلو وی سیتی استانبول، 25 متر مربع مساحت دارند و شامل یک تخت خواب بزرگ دو نفره هستند.
Family Suit: این نوع اتاق‌هایی هتل که به شکل یک اپارتمان کوچک طراحی شده اند، 75 متر مساحت دارند و در آن‌ها یک تخت بزرگ 2 نفره به همراه یک مبل که قابلیت تبدیل به تخت را دارد، قرار داده شده است.
Economy Apartment : اتاق‌هایی با مساحت 30 متر مربع شامل یک تخت 2 نفره و یک تخت 1 نفره. که این نوع اتاق‌ها برای خانواده های 3 نفره گزینه مناسبی است.

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم: 1000 متر

- فرودگاه جدید استانبول: 43 کیلومتر

- خیابان استقلال: 1300 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلو وی سیتی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2