آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شانگری لا کوالالامپور

هتل شانگری لا کوالالامپور
shangri la Hotel کوالالامپور
درجه هتل:
کوالالامپور
هتل شانگری لا

Shangri La Hotel( هتل شانگری لا)

هتل 5 ستاره شانگری لا در کوالالامپور در مالزی قرار گرفته است. هتل شانگری لا که از هتل های مدرن و لوکس محسوب می‌شود، بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی، بسیار نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر و جاذبه های دیدنی کوالالامپور است. این موقعیت جغرافیایی و طراحی لوکس هتل شانگری لا، نظر بسیاری از توریست ها را به خود جلب می‌کند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می‌باشد که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه آن از این ترانسفر استفاده نمایند.
هتل شانگری لا آماده خدمت رسانی به مهمانان به صورت شبانه روز می‌باشد. پذیرش هتل 24 ساعته می‌باشد. مترجمانی مسلط به زبان های انگلیسی، هندی و چینی در کنار پذیرش هتل شانگری لا قرار گرفته اند تا در ارائه خدمات به مهمانان که گویش های مختلف دارند یاری رسانند. نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می‌شود. به دلیل این نظافت روزانه، فضای داخلی هتل و اتاق ها تمیز و مرتب می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به فضای داخل هتل ممنوع است.
پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته است. به دلیل وجود این پارکینگ رایگان مهمانانی که قصد سفر با خودروی شخصی یا قصد اجاره خودرو در شهر کوالالامپور را دارند، می‌توانند بدون دغدغه خودروی خود را در این محل قرار دهند. اینترنت پرسرعت هتل برای مهمانان به صورت رایگان در دسترس است. مهمانان می‌توانند در سر تا سر هتل از این اینترنت پرسرعت استفاده کنند. هتل دارای پرستار کودک می‌باشد که با هزینه اضافی برای مهمانان در دسترس است.
هتل دارای امکانات ورزشی مناسبی است. مرکز تناسب اندام هتل برای مهمانان هتل در دسترس است. مهمانان می‌توانند در مدت زمان اقامت خود در این هتل تناسب اندام خود را حفظ نمایند و از ورزش در این هتل لذت ببرند. هتل دارای استخر روباز بسیار زیبا می‌باشد که برای مهمانان به صورت رایگان در دسترس است. این استخر در طول سال قابل استفاده می‌باشد. علاوه بر این امکانات اتاق بخار و سالن زیبایی نیز در دسترس است.
هتل دارای مرکز تجاری می‌باشد. مهمانان می‌توانند در این مرکز تجاری میزبانی جلسات اداری خود و یا مراسمات خود را با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه آن، برعهده بگیرند. در این بخش تجاری امکان فتوکپی و فکس نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه از این بخش استفاده نمایند. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو در این هتل با پرداخت هزینه های اضافی برای مهمانان در دسترس است. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز می‌باشد.
هتل دارای 5 رستوران بسیار با کیفیت با غذاهای خوب می‌باشد. صبحانه این هتل بخش مورد علاقه مهمانان سابق بوده است. هتل دارای صندوق امانات می‌باشد که مهمانان می‌توانند در هنگام ترک هتل اشیای قیمتی خود را در این بخش به امانت بگذارند. هتل امکاناتی را برای معلولین و افراد کم توان نیز قرار داده است. امکاناتی مانند آسانسور با دسترسی به تمام طبقات هتل. علاوه بر تمام این امکانات که مورد بررسی قرار گرفتند، مغازه های خرید سوغاتی و اجاره خودرو نیز در دسترس است.

اتاق ها

هتل دارای 662 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق ها و سوئیت ها در این هتل عبارتند از Family Executive King, Family Premier Suite, Executive Room King, Executive Room Twin, Executive Suite. تمام سوئیت ها و اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، مینی بار، وسایل بهداشتی، حمام، سشوار، حوله و ملحفه هستند. تمام این اتاق ها و سوئیت ها با طراحی خاص و زیبا ساخته شده اند. بعضی از اتاق ها نمای بسیار زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند.

فاصله هتل تا

  • 400 متر تا برج Menara KL
  • 700 متر تا برج های دوقلوی Petronas
  • 750 متر تا دریاچه Symphony
  • 1 کیلومتر فاصله تا آکواریوم کوالالامپور
  • 1.5 کیلومتر تا ساختمان Sultan Abdul Samad 
  • 1.6 کیلومتر تا میدان Merdeka 
  • 2.2 کیلومتر تا پارک پروانه های کوالالامپور
  • 2.3 کیلومتر تا موزه هنر های اسلامی مالزی 
  • 2.4 کیلومتر تا پارک پرندگان کوالالامپور
  • 2.8 کیلومتر تا موزه ملی مالزی
  • 16 کیلومتر تا فرودگاه Sultan Abdul Aziz Shah
  • 41 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور
برای رزرو تورهای کوالالامپور با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شانگری لا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس دوربین مدار بسته
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2