آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سما 2 قشم

هتل سما 2 قشم
sama 2 qeshm Hotel قشم
درجه هتل:
هتل سما 2 قشم

چرا هتل آپارتمان سما 2 قشم Sama 2 Hotel ؟

هتل آپارتمان سه ستاره سما 2 قشم در بلوار آزادگان و در ورودی شهرک سام و زال قرار گرفته است. هتل آپارتمان سما 2 قشم هرساله یکی از انتخاب‌های مورد علاقه مسافران در بین هتل‌‌های میان رده قشم می‌باشد. اکثر مسافرانی که به قشم سفر می‌کنند دوست دارند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند این هتل حدودا 6 دقیقه با ماشین تا مراکز خرید فردوسی، پردیس و ستاره قشم فاصله دارد همچنین تنها با طی مسیر 5 دقیقه ای با ماشین به ساحل زیبای دریای خلیج فارس می‌توانید بروید و از ساحل زیبا لذت ببرید.

خدمات و امکانات هتل سما 2 قشم Sama 2 Hotel

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته هتل آپارتمان سما 2 قشم از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. گفتنی است هتل آپارتمان سما 2 قشم فاقد رستوران می‌باشد. البته صبحانه هتل سما 2 قشم کاملا رایگان بوده و شما می‌توانید از خوردن صبحانه محلی این مجموعه با تنوع بسیار زیادی که دارد نهایت لذت را ببرید. البته مدیران این هتل در صددد ساخت یک رستوران شیک و مجهز در هتل آپارتمان سما 2 قشم می‌باشند که در همه وعده های غذایی پذیرای مهمانان باشند. برای سرو سایر وعده های غذایی جای نگرانی نخواهید داشت چرا که در چند قدمی هتل انواع رستوران و کافی شاپ قرار داشته و مسافران در طول اقامت خود در این هتل برای وعده نهار و شام می‌توانند از رستوران‌های اطراف بهره ببرند. علاوه بر این‌ها، یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد در نتیجه برای خوردن انواع نوشیدنی و حتی میان وعده نیازی به خروج از هتل و جستجو در اطراف ندارید و می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم سفارش دهید. در هتل سما 2 قشم اجازه ی به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید. برای جابجایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور بهره ببرید. امکانات و خدمات خوبی نیز برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. در ضمن شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. ضمن برخورداری از امکانات بسیار نبود وجود پارکینگ در هتل می‌تواند یکی از نقاط ضعف این هتل محسوب ‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل سما 2 قشم Sama 2 Hotel

هتل آپارتمان سما 2 قشم دارای 16 اتاق در 4 طبقه  می‌باشد که در انواع اتاق‌های دو تخته که منسب برای دو نفر می‌باشد. اتاق‌های دو و سه تخته که مناسب برای خانواده های عزیز می‌باشد. در هر کدام از اتاق‌های یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز موجود می‌باشد و در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام  برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند. 

انواع اتاق‌ها

- سوئیت یک خوابه دو تخته 
- سوئیت دو خوابه دو تخته 
- سوئیت یک خوابه سه تخته
- سوئیت دو خوابه سه تخته
- سوئیت دو خوابه چهار تخته

فاصله هتل تا

- فرودگاه بین‌المللی دیرستان قشم  48 دقیقه با ماشین (55.0 کیلومتر)
- جنگل حرا  60 دقیقه با ماشین (65.1 کیلومتر)
- موزه ژئوپارک  26 دقیقه پیاده روی (1.6 کیلومتر)
- جزایر ناز  33 دقیقه با ماشین (26.2 کیلومتر)
- قلعه پرتغالی‌‌ها قشم  13 دقیقه پیاده روی (1.0 کیلومتر)
- جزیره هنگام  59 دقیقه با ماشین (64.2 کیلومتر)
- ساحل صخره ای خرچنگ  26 دقیقه پیاده روی (2.0 کیلومتر)

امکانات و خدمات هتل سما 2 قشم ‌
آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی نمازخانه خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان تاکسی سرویس
مینی بار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب قهوه/چای تلفن
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2