آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی استانبول
the city Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل د سیتی

چرا هتل د سیتی استانبول The City Hotel

هتل د سیتی استانبول The City Hotel Istanbul در منطقه ینی کاپی استانبول واقع شده و جزء هتل‌های میان رده چهار ستاره استانبول می‌باشد و برای افرادی که به قصد تفریح به استانبول سفر می‌کنند، انتخابی عالی برای اقامت است.

خدمات و امکانات هتل د سیتی استانبول The City Hotel

پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید. صبح خود را می‌توانید با صبحانه ای مفصل و خوشمزه آغاز کنید؛ ساعت سرو صبحانه در این هتل از ساعت 7:30 الی 10:30 می‌باشد و برای صرف نهار و شام می‌توانید در رستوران مارمارا هتل انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی ترکی را در تراس این رستوران نوش جان کنید و چشم انداز بسیار خارق‌العاده از دریای مرمره را تماشا کرده و لذت ببرید.
هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 12 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند. همچنین به علت وجود سالن اجتماعات و اتاق جلسات و کنفرانس شیک در این هتل، مناسب سفرهای تجاری نیز می‌باشد.
علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند در مرکز مجهز به دستگاه های پیشرفته تمرینات ورزش خود را انجام دهند و یا در سالن اسپا از خدمات ماساژ و خدمات آب گرم هتل نیز بهره ببرند. می‌توانید در سالن آرایشی خوش بگذارنید و از خدمات آن استفاده کنید.
برای گشت و گذار در سطح شهر نیز می‌توانید از خدمات کرایه خودرو و دوچرخه نیز بهره ببرید. لازم بذکر است در این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را ندارید. می‌توانید چمدان‌های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود استفاده کنید همچنین خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه در هتل انجام می‌گیرد.

 اتاق‌ها و امکانات هتل د سیتی استانبول The City Hotel

هتل د سیتی استانبول به طور کلی شامل 116 اتاق و 240 تخت می‌باشد. کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

107 اتاق استاندارد، 2 کینگ سوئیت، 6 جونیور سوئیت و 1 اتاق ویژه معلولین

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا آبراهه والنس: 6.1 کیلومتر

- فاصله هتل تا موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول: 3.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا مسجد رستم پاشا: 2.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: 6.2 کیلومتر

- فاصله هتل تا میدان سلطان احمد: 1.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا گرند بازار: 8.2 کیلومتر

- فاصله هتل تا پل گالاتا: 9.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه استانبول: 5.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا ایا ایرنه: 5.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا بازار ادویه: 4.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا شاخ طلایی: 0.3 کیلومتر

- فاصله هتل تا سه گانه موزه باستان شناسی: 5.3 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امکانات و خدمات هتل د سیتی ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2