آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ای کیو کوالالامپور

هتل ای کیو کوالالامپور
eq Hotel کوالالامپور
درجه هتل:
کوالالامپور
هتل ای کیو

EQ Hotel( هتل ای کیو)

هتل 5 ستاره ای کیو در شهر کوالالامپور در مالزی است. هتل ای کیو از مراکز خرید و جاذبه های شهر فاصله بسیار کمی دارد به همین دلیل نظر مسافران و توریست ها را به خود جلب می‌کند. هتل ای کیو دارای معماری مدرن و بسیار زیبایی است. هتل ای کیو آماده ارائه خدمات به مهمانان به صورت شبانه روزی می‌باشد. به همین دلیل پذیرش این هتل 24 ساعته در دسترس مهمانان است. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های چینی و انگلیسی قرار گرفته اند تا در ارائه بهتر خدمات هتل به مهمانان و توریست ها از سر تا سر دنیا کمک کنند.

هتل دارای امکانات بسیار زیاد و خوبی است. امکاناتی که به اقامت بدون دغدغه و بدون کمبود کمک می‌کند. مهمانانی که قصد مسافرت به کوالالامپور با خودروی شخصی دارند و یا برنامه ای برای اجاره خودرو در این شهر دارند، هتل پارکینگی اختصاصی را به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده تا مهمانان بتوانند بدون هیچ مشکلی خودروی خود را در این پارکینگ قرار دهند. اینترنت پرسرعت در این هتل به صورت رایگان برای مهمانان در دسترس است. مهمانان می‌توانند در تمام نقاط هتل از این اینترنت پر سرعت استفاده نمایند.

امکانات بسیار خوب ورزشی نیز در هتل ای کیو موجود است. یکی از این امکانات مرکز تناسب اندام هتل است. این مرکز مدرن در دسترس مهمانان قرار گرفته است. مهمانان می‌توانند با استفاده از تجهیزات این مرکز تناسب اندام خود را در طول اقامت خود در کوالالامپور حفظ نمایند. در این مرکز تناسب اندام، مربی خصوصی نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. هتل کلاس های یوگا برای مهمانانش برگزار می‌کند. مهمانان علاقه مند به این ورزش می‌توانند با هماهنگی با هتل، به کلاس های یوگا بپیوندند.

هتل ای کیو دارای استخر روباز بسیار زیبایی است که در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند از آن با هزینه اضافی بهره مند شوند. این استخر در طبقه 29 این هتل قرار گرفته و منظره ای فوق العاده از شهر را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر استخر در هتل ای کیو، سونا و جکوزی نیز موجود است و مهمانان می‌توانند از آن استفاده نمایند. هتل ای کیو دارای مرکز ماساژ می‌باشد. این مرکز با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانان می‌توانند بعد از گشت و گذار در شهر زیبای کوالالامپور به این مرکز مراجعه کنند و خستگی های خود را از بین ببرند.

هتل ای کیو دارای کارکنان و خدمه بسیار خونگرم و مهمان نوازی می‌باشد که آماده ارائه خدمات هتل به مهمانان به بهترین شکل ممکن هستند. هتل دارای نظافت روزانه می‌باشد. این نظافت روزانه باعث شده فضای داخلی هتل و اتاق ها بسیار تمیز و مرتب است. هتل دارای صندوق امانات می‌باشد. مهمانان هنگام ترک هتل می‌توانند اشیای قیمتی خود را به این بخش بسپارند و با خیالی راحت هتل را ترک کنند. هتل دارای امکاناتی برای افراد معلول و کم توان است. امکاناتی مانند ویلچر و آسانسور با دسترسی به طبقه های هتل.

هتل دارای 6 رستوران می‌باشد. تمام رستوران های هتل دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشند. بوفه صبحانه در این هتل بسیار خوب و با کیفیت است و دارای نمره بسیار خوبی می‌باشد. خدمات اتاق در این هتل در دسترس است. خدمات اتو، لباسشویی و خشکشویی در این هتل با پرداخت هزینه های اضافی برای مهمانان در دسترس است. در این هتل بخشی برای برقراری مراسمات و جلسات اداری وجود دارد که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل، میزبانی جلسات را انجام دهند. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل ممنوع است.

اتاق ها

هتل ای کیو دارای 440 اتاق و سوئیت می‌باشد که تمام این اتاق ها با معماری بسیار زیبا و مدرنی طراحی شده اند. انواع اتاق و سوئیت های این هتل عبارتند از Premier King Room ، Deluxe Twin Room ، Deluxe King Room ، Studio Suite. تمامی اتاق ها و سوئیت ها به سیستم تهویه مطبوع، سشوار، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری، حوله و ملحفه مجهز هستند.  برخی از اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره بسیار فوق العاده از برج های دوقلوی کوالالامپور هستند. اتاق های بدون سیگار و بدون آلرژی در این هتل موجود است.

فاصله هتل تا

  • 400 متر تا آکواریوم اکواریا ال سی سی
  • 500 متر تا مرکز خرید کوالالامپور
  • 500 متر تا مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
  • 550 متر تا دریاچه Symphony
  • 700 متر تا مرکز خرید استارهیل گالری
  • 700 متر تا برج Menara KL
  • 1.9 کیلومتر تا میدان Merdeka
  • 1.9 کیلومتر تا موزه پارچه کوالالامپور
  • 2.4 کیلومتر تا پارک پروانه ها
  • 2.6 کیلومتر تا موزه هنر های اسلامی
  • 2.6 کیلومتر تا پارک پرندگان کوالالامپور
  • 3 کیلومتر تا موزه ملی مالزی
  • 16 کیلومتر تا فرودگاه Sultan Abdul Aziz Shah
  • 41 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

برای رزرو تورهای کوالالامپور با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ای کیو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2