آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
jw marriott Hotel کوالالامپور
درجه هتل:
کوالالامپور
جی دبلیو ماریوت

JW Marriott Hotel(هتل جی دبلیو ماریوت)

هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت کوالالامپور در کشور مالزی قرار گرفته است. هتل در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های مختلف بسیار مورد توجه توریست ها قرار می‌گیرد. پذیرش هتل جی دبلیو ماریوت به صورت شبانه روزی آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و توریست ها می‌باشد. مترجمان چند زبانه مسلط به زبان های عربی، ژاپنی، چینی و انگلیسی در کنار پذیرش 24 ساعته هتل قرار گرفته اند تا در ارائه بهتر خدمات به مهمانان و توریست ها کمک کنند.

هتل دارای امکانات مناسب و کافی برای سپری کردن یک اقامت بدون کمبود و بی نقص می‌باشد. مرکز تناسب اندام هتل جی دبلیو ماریوت با تجهیزاتی خوب و مدرن آماده شده است تا مهمانان بتوانند در طول سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ نمایند و از ورزش در این هتل لذت ببرند. مرکز ماساژ این هتل نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد و مهمانان می‌توانند با مراجعه به این مرکز خستگی های خود را از بین ببرند.

استخر زیبای روباز هتل جی دبلیو ماریوت در دسترس مهمانان هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند به این استخر مراجعه نمایند. کنار این استخر صندلی های آفتاب و چتر آفتاب قرار دارد. همچنین هتل جی دبلیو ماریوت علاوه بر استخر دارای سونا، جکوزی و اتاق بخار می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت پرداخت هزینه اضافی برای هر کدام از خدماتی که می‌خواهند، از آن خدمات بهره مند شوند. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی این هتل ممنوع اعلام شده است.

مهمانانی که همراه خودروی شخصی خود به کوالالامپور مسافرت می‌کنند و یا در این شهر خودرویی اجاره می‌کنند می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ هتل جی دبلیو ماریوت که با پرداخت هزینه اضافی در دسترس قرار می‌گیرد قرار دهند. اینترنت پرسرعت این هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در سرتاسر هتل و اتاق ها از این اینترنت پر سرعت استفاده کنند. استعمال دخانیات در محیط عمومی این هتل ممنوع می‌باشد برای همین هتل محلی مشخص برای سیگار در نظر گرفته تا مهمانان دیگر اذیت نشوند.

هتل دارای خدمات نظافت و خدمات اتاق روزانه می‌باشد. فضای داخلی هتل و اتاق ها بسیار تمیز و مرتب است. خدمه هتل بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و سعی خود را می‌کنند که به بهترین شکل ممکن ارائه خدمات هتل را داشته باشند. هتل جی دبلیو ماریوت دارای خدماتی برای افراد کم توان و معلول است. امکاناتی همچون آسانسور با دسترسی به تمام طبقات هتل و ویلچر. خدمات نگهداری از کودک در این هتل با هزینه اضافی در دسترس است.

هتل دارای یک مرکز تجاری می‌باشد. در این مرکز امکان برگزاری جلسات اداری وجود دارد. مهمانانی که می‌خواهند در هتل جلسات اداری خود را میزبانی کنند می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی و هماهنگی با هتل به بهترین شکل این کار را انجام دهند. همچنین در این مرکز امکانات فکس و فتوکپی نیز در دسترس است که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از این خدمات نیز بهره مند شوند.هتل دارای صندوق امانات و انبار چمدان نیز می‌باشد.

خدمات خشکشویی و اتو نیز در هتل جی دبلیو ماریوت در دسترس است که مهمانان می‌‍توانند با پرداخت هزینه اضافی از این خدمات بهره مند شوند. هتل جی دبلیو ماریوت دارای 3 رستوران و 4 کافه است که دارای غذاها و نوشیدنی های بسیار با کیفیت و متنوع می‌باشند. منوی این رستوران ها شامل غذاهای محلی و انواع غذاهای بین‌المللی می‌شود. در رستوران های این هتل منوی کودکان در صورت درخواست ارائه می‌شود.

اتاق ها

هتل جی دبلیو ماریوت دارای 29 طبقه و 738 اتاق و سوئیت مدرن و شیک است. انواع اتاق ها و سوئیت ها در این هتل عبارتند از Deluxe Twin Room ، Executive Room  ، Superior King Room ، Deluxe King Room ، Superior Twin Room ، Executive Deluxe Room و   Studio Suite. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، وسایل بهداشتی، تلفن، میز کار، چای / قهوه ساز، سشوار، حوله، ملحفه، حمام اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

فاصله هتل تا

  • 600 کیلومتر تا پارک Great Lawn
  • 650 متر تا Escape Room
  • 900 متر تا پارک KLCC
  • 1 کیلومتر تا دریاچه Symphony
  • 1.1 کیلومتر تا برج دوقلوی Petronas
  • 1.2 کیلومتر تا برج Menara KL
  • 2.1 کیلومتر تا ساختمان Sultan Abdul Samad
  • 2.1 کیلومتر تا موزه ملی پارچه
  • 2.2 کیلومتر تا میدان Merdeka
  • 2.7 کیلومتر تا موزه هنر های اسلامی 
  • 2.7 کیلومتر تا پارک پروانه ها 
  • 2.7 کیلومتر تا گالری هنر
  • 3.1 کیلومتر تا موزه ملی مالزی
  • 16 کیلومتر تا فرودگاه Sultan Abdul Aziz Shah
  • 41 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور
برای رزرو تورهای کوالالامپور با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات جی دبلیو ماریوت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2