آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هرمز گرند مسقط

هتل هرمز گرند مسقط
hormuz grand Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل هرمز گرند

Hormuz Grand Hotel(هتل هرمز گرند)

هتل 5 ستاره هرمز گرند در مسقط در کشور عمان قرار گرفته است. هتل دارای ساختار و طراحی بسیار زیبا و چشمگیری می‌باشد به همین دلیل نظر بسیاری از توریست ها را به خود جلب می‌کند. بر اساس نظرات کاربران و تجربیات مهمانان سابق این هتل، کارکنان این هتل بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. همچنین هتل دارای خدمات اتاق و نظافت روزانه می‌باشد که این باعث شده فضای داخلی اتاق ها و هتل بسیار تمیز و مرتب باشند.

امکانات رفاهی زیادی در این هتل موجود است و در اختیار مهمان ها قرار گرفته است. همچنین دیگر امکانات این هتل باعث می‌شود این هتل خاطرات خوبی برای مهمانان خود بسازد . پذیرش در این هتل شبانه روزی صورت می‌گیرد و توریست ها و مهمانان را به صورت 24 ساعته پذیرش می‌کنند. در کنار این پذیرش 24 ساعته افراد چند زبانه مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و رومانیایی قرار گرفته اند تا در ارائه خدمات بهتر به مهمان ها و توریست ها از سر تا سر دنیا کمک کنند.

استخر روباز زیبای این هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در صورت علاقه به این استخر مراجعه کنند. یک استخر رو باز دیگر نیز موجود است که هتل آن را در اختیار کودکان قرار داده است. هتل دارای امکانات ورزشی نیز برای مهمانان است. مرکز تناسب اندام هتل که ساختار و وسایل مدرنی را دارا می‌باشد در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با استفاده از این قسمت هتل، تناسب اندام خود را حتی در طول سفر حفظ کنند.

هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که این پارکینگ در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در صورت همراه داشتن خودروی شخصی و یا اجاره خودرو، خودروی خود را در این محل قرار دهند. اینترنت پرسرعت هتل به صورت رایگان در اختیار مهمان ها قرار داده شده است و آن ها می‌توانند در سر تا سر هتل از این اینترنت پرسرعت استفاده نمایند. همچنین تاکسی سرویس هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

هتل دارای یک مرکز ماساژ می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت علاقه با پرداخت هزینه های اضافی به این قسمت مراجعه کنند. هتل دارای سرگرمی هایی مانند تنیس روی میز، اجاره دوچرخه، تور های پیاده روی و آشنایی با فرهنگ مردم محلی، کلاس آشپزی و زمین گلف در نزدیکی هتل می‌باشد که برای بعضی از این فعالیت ها مهمانان در صورت علاقه‌مندی با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه اضافی از آن ها می‌توانند بهره مند شوند. همچنین هتل دارای یک سالن رقص بسیار زیبا می‌باشد.

هتل دارای امکاناتی مانند اتوشویی، خشکشویی و لباسشویی می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت پرداخت هزینه اضافی از این امکانات بهره مند شوند. هتل دارای مرکز تجاری می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت نیاز جلسات کاری و مراسمات خود را با هماهنگی به بهترین شکل در هتل هرمز گرند میزبانی کنند. همچنین در این قسمت تجاری هتل  خدمات فکس و فتوکپی انجام می‌شود که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه ای از این امکانات نیز بهره مند شوند.

امکاناتی برای افراد کم توان و معلول نیز در این هتل قرار دارد امکاناتی مانند آسانسور با دسترسی به طبقه های هتل و ویلچر. هتل دارای 3 رستوران بسیار با کیفیت با منوی غذاهای بین‌المللی است. در صورت درخواست منوی غذایی کودکان نیز در دسترس است. امکانات دیگری مانند آرایشگاه ، سالن زیبایی، انبار چمدان، سونا و صندوق امانات در این هتل در دسترس هستند. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل نیز ممنوع اعلام شده است.

اتاق ها

این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Collection Room ، Collection Superior Room ، Family Stay 2 Connected Rooms و Collection Executive Room و انواع سوئیت های این هتل Junior Suite و Presidential Suite می‌باشند. برخی از اتاق ها دارای منظره شهر و برخی دارای منظره استخر هستند. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای طراحی های مدرن و شیک هستند. تمامی اتاق ها و سوئیت ها به تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی، میز، حمام اختصاصی، یخچال، کمد لباس، چای/قهوه ساز و سشوار مجهز هستند.

فاصله هتل تا

  • 1.1 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 5 کیلومتر تا ساحل Al Mouj 
  • 9.8 کیلومتر تا مسجد سلطان قابوس
  • 12 کیلومتر تا عمان اونیو مال
  • 14 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 18 کیلومتر تا رویال اپرا
  • 20 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 30 کیلومتر تا موزه ملی عمان
برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هرمز گرند ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2