آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیسون بلو مسقط

هتل رادیسون بلو مسقط
radisson blu Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل رادیسون بلو

Radisson Blu Hotel ( هتل رادیسون بلو)

هتل چهار ستاره رادیسون بلو مسقط یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر می‌باشد. این هتل در مرکز شهر مسقط واقع شده است که این مهم باعث شده که رفت و آمد برای مهمانان ساده تر شود. بسیاری از مراکز تجاری ، تفریحی و رستوران های متنوع در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. معماری هتل رادیسون بلو به قدری زیبا و جذاب می‌باشد که باعث جلب توجه مهمانان در بدو ورود آن ها می‌شود. ورودی هتل دارای آب نما ها و درختان نخل می‌باشد که ورودی این هتل را بسیار جذاب کرده است. هتل دارای امکانات رفاهی و ورزشی بسیار زیادی می‌باشد. هتل دارای استخر روباز با دمای آب تنظیم شده است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته است. مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندامی که هتل در اختیار آن ها قرار داده است استفاده نمایند و برنامه ورزشی خود را ادامه دهند.

هتل دارای یک مرکز ماساژ می‌باشد که این مرکز با افراد و امکانات بسیار حرفه ای مجهز شده که مهمانان می‌توانند از این مرکز استفاده کنند و خستگی را از تن خود بیرون کنند. همچنین هتل دارای سونا می‌باشد که مهمانان می‌توانند از آن در صورت علاقه به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد. در کنار این پذیرش 24 ساعته هتل مترجمانی قرار داده که به زبان های انگلیسی ، عربی ، فیلیپینی و هندی مسلط می‌باشند که این باعث شده هتل راحت تر امکانات خود را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. با توجه به تجارب و نظرات کاربرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند ، کارکنان و خدمه این هتل بسیار رفتار گرم و صمیمی و دوستانه ای را دارا می‌باشند که باعث خشنودی مهمانان این هتل می‌شود. هتل دارای رستوران هایی با کیفیت های بسیار خوبی می‌باشد.

منوی غذای این رستوران ها از غذاهای محلی مسقط تا غذاهای بین‌المللی را دارا می‌باشد که مهمانان می‌توانند از تجربه این غذاها لذت ببرند. منوی صبحانه این هتل بسیار پر تنوع است که می‌تواند وعده صبحانه را برای مهمانان جذاب کند. این رستوران ها منوی غذای ویژه کودکان دارد. اگر برای مهمانان جلسات کاری پیش بیاید و یا به قصد جلسات کاری به مسقط رفته باشند ، این هتل دارای 5 اتاق جلسه می‌باشد که بزرگترین آن ها تا 100 مهمان را در خود جای می‌دهد و همچنین یک باغ کنار استخر وجود دارد که این باغ آماده ارائه خدمات تا 300 مهمان را دارد. هتل دارای امکاناتی برای معلولین و سالمندان می‌باشد که رفت و آمد آن ها را ساده تر می‌کند. هتل دارای خدمات صرافی و تبدیل ارز می‌باشد که برای مهمانان خبر خوبی می‌باشد.

هتل دارای خدمات نظافت اتاق می‌باشد که این خدمات باعث تمیز و مرتب بودن اتاق ها می‌شود. هتل دارای خدمات خشکشویی و اتو می‌باشد که این خدمات باعث شده که لباس های مهمانان مرتب و تمیز باشد. شب های این هتل حال و هوای بسیار شاد و متفاوتی را دارا می‌باشد. هر شب هتل دارای اجرای زنده موسیقی و مهمانی های شبانه متفاوتی می‌باشد که مهمانان می‌توانند برای ساعاتی از دغدغه ها و فکر های روزمره فاصله بگیرند و لحظاتی را بدون دغدغه شاد باشند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد.

اتاق ها

هتل رادیسون بلو 153 اتاق و سوئیت دارد که این اتاق ها و سوئیت ها طراحی ای بسیار مدرن و جدیدی دارند. هتل دارای اتاق های family stay room ، superior room ، executive room و اتاق های غیر سیگاری و سوئیت های junior suite ، suite with lounge access می‌باشد که متراژ این اتاق ها و سوئیت ها از 30 متر تا 60 متر می‌باشد. تمام این اتاق ها و سوئیت ها دارای حمام و وان خصوصی ، لوازم بهداشتی ، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت رایگان ، تلفن های بیسیم ، گاو صندوق ، یخچال ، میز و کمد می‌باشند. 

فاصله هتل تا

  • 1.5 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 4 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 4.2 کیلومتر تا مسجد جامع سلطان قابوس
  • 4.9 کیلومتر تا خانه اپرای سلطنتی مستقط
  • 6.1 کیلومتر تا موزه کودکان عمان
  • 7 کیلومتر تاپارک طبیعی Qurum
  • 8 کیلومتر تا ساحل مرجان
  • 10 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی مسقط
  • 12 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 14 کیلومتر تا موزه بیت البراندا
برای رزروتورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2