آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیلتون گاردن این قونیه

هتل هیلتون گاردن این قونیه
hilton garden inn Hotel قونیه
درجه هتل:
هتل هیلتون گاردن این

Hilton Garden Inn Hotel(هتل هیلتون گاردن این)

هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این قونیه در شهر قونیه در کشور ترکیه قرار گرفته است. این هتل که فاصله کمی از موزه مولانا دارد بسیار شیک و زیبا ساخته شده است. امکانات هتل بسیار زیاد است و این هتل بسیار مورد توجه توریست ها قرار می‌گیرد. هتل دارای پذیرش 24 ساعته است و خدمات را به صورت شبانه روز به مهمانان ارائه می‌دهند.در کنار پذیرش 24 ساعته، هتل دارای مترجمانی به زبان های انگلیسی، ترکی و آلمانی است که در ارائه هر چه بهتر خدمات هتل، مهمانان را از سرتاسر دنیا یاری می‌کنند.

خدمات ورزشی نیز در هتل هیلتون گاردن این ارائه می‌شود. مرکز تناسب اندام این هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته تا مهمانان بتوانند در طول سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ نمایند. علاوه بر این مهمانان در صورت علاقه به دوچرخه سواری می‌توانند از خدمات اجاره دوچرخه استفاده نمایند. همچنین مسافران می‌توانند از پیاده روی در محیط و فضای باغی اطراف هتل لذت ببرند و با فرهنگ مردم محلی این شهر بیشتر آشنا شوند.

طبق نظرات کاربران و مهمانان سابق این هتل، کارکنان این هتل بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه می‌دهند. هتل دارای نظافت و خدمات اتاق روزانه می‌باشد که این باعث شده فضای داخلی اتاق ها و هتل بسیار تمیز و مرتب باشد. هتل دارای خدمات باربیکیو می‌باشد. مهمانانی که علاقه دارند که از این امکان در محیط بسیار زیبای هتل استفاده نمایند می‌توانند با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه اضافی از آن بهره مند شوند.

هتل دارای یک مرکز تجاری می‌باشد. در این مرکز تجاری امکاناتی همچون برقراری مراسمات و جلسات اداری وجود دارد. برای برقراری جلسات اداری و یا مراسمات خود در هتل هیلتون گاردن این می‌توانید با هماهنگی با هتل جلسات و مراسمات خود را به بهترین شکل ممکن میزبانی کنید. هتل دارای خدمات اتو و لباسشویی می‌باشد. مهمانانی که می‌خواهند از این امکانات بهره مند شوند باید هزینه اضافه ای را پرداخت نمایند.

هتل دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد. مهمانان می‌توانند در صورت نیاز درون هتل به این بخش دسترسی داشته باشند. مهمانانی که با خودروی شخصی به هتل آمده اند و یا خودرو اجاره کرده اند می‌توانند در پارکینگی که هتل در اختیار آن ها به صورت رایگان قرار داده است ماشین خود را پارک کنند. اینترنت پرسرعت هتل هیلتون گاردن این به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند هر جای هتل از این اینترنت استفاده نمایند.

هتل هیلتون گاردن این دارای رستوران با کیفیت می‌باشد. این رستوران در صورت درخواست منو های رژیمی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین منوی غذای کودکان در صورت درخواست در دسترس است. آسانسور با دسترسی به تمام طبقات و ویلچر از جمله امکاناتی هستند که هتل در اختیار مهمانان کم توان قرار می‌دهد تا آن ها نیز اقامتی راحت و با آرامش را تجربه کنند. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل ممنوع است.

اتاق ها

هتل هیلتون گاردن این دارای 228 اتاق و سوئیت می‌باشد که تمامی آن ها دارای فضا و چیدمان مدرن و زیبا هستند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Standard Room ، Family Room ، Twin Room ، Economy Room و Single Room و انواع سوئیت ها Standard Room هستند. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تلویزیون، میز، حمام خصوصی، تلفن، حوله و ملحفه هستند. برخی از اتاق ها سیگار ممنوع هستند.

فاصله هتل تا

  • 200 متر تا مرکز فرهنگی مولانا
  • 800 متر تا موزه مولانا
  • 1 کیلومتر تا بازار قونیه
  • 2کیلومتر تا مسجد علاءالدین
  • 2.1 کیلومتر تا موزه Ince Minare
  • 11 کیلومتر تا فرودگاه قونیه

برای رزرو تورهای قونیه با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هیلتون گاردن این ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2