آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بالیک چیلار قونیه

هتل بالیک چیلار قونیه
balikcilar Hotel قونیه
درجه هتل:
هتل بالیک چیلار

Balikcilar Hotel (هتل بالیک چیلار)

هتل 4 ستاره بالیک چیلار در شهر قونیه در کشور ترکیه قرار گرفته است. در منطقه بسیار خوبی قرار دارد و به جاهای دیدنی مانند موزه مولانا بسیار نزدیک است. قسمت پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته آماده پذیرش و ارائه خدمات به مسافران و مهمانان هستند. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی قرار گرفته اند تا در ارائه بهتر خدمات به مهمانان هتل از سر تا سر دنیا کمک کنند.

هتل دارای کارکنان و خدمه بسیار خونگرم و صمیمی است که کارها و خدمات خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. هتل دارای خدمات اتاق و نظافت روزانه می‌باشد که این باعث شده فضای داخلی اتاق ها و هتل بسیار تمیز و مرتب می‌باشد. خدمات شاتل فرودگاهی در این هتل موجود می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت پرداخت هزینه اضافی و هماهنگی با هتل از این سرویس استفاده نمایند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع اعلام شده است.

هتل دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد. امکانات هتل برای اقامت بی نقص و بی کمبود کافی است. در مرکز تناسب اندام هتل امکانات بسیار مدرن و پیشرفته ای قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به این مرکز تناسب اندام خود را در طول سفر نیز حفظ نمایند و از ورزش در این هتل لذت ببرند. هتل دارای یک اتاق بازی می‌باشد که درون آن میز بیلیارد قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در صورت علاقه از این امکانات استفاده نمایند.

تورهای آشنایی با فرهنگ مردم محلی نیز در این هتل برگزار می‌شود که مهمانان می‌توانند در صورت علاقه با پرداخت هزینه اضافی در این تور شرکت کنند. پارکینگ رایگان در نزدیکی هتل برای مهمانان به صورت رایگان در دسترس است و مهمانان می‌توانند بدون رزرو، خودروی شخصی خود و یا خودرویی که اجاره کرده اند را در این محل پارک کنند. اینترنت رایگان پرسرعت هتل برای مهمانان در سرتاسر هتل در دسترس است و می‌توانند از آن استفاده نمایند.

خدمات خشکشویی، اتو و لباسشویی در این هتل با پرداخت هزینه های اضافی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. بخش تجاری هتل دارای قسمتی برای برقراری مراسمات و جلسات اداری می‌باشد. مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه ، میزبانی جلسات و مراسمات خود را انجام دهند. همچنین در این بخش خدمات فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. در هتل بالیک چیلار امکان برگزاری مراسمات عروسی نیز وجود دارد.

هتل دارای رستوران می‌باشد که  کیفیت بسیار خوبی دارد و چشم اندازی از شهر را ارائه می‌دهد. بوفه صبحانه در این هتل با کیفیت خوبی در دسترس است. منوی کودکان درصورت درخواست ارائه می‌شود. هتل دارای فروشگاه اجناس کادویی و سوغاتی نیز می‌باشد که در دسترس مهمانان قرار گرفته است. مرکز ماساژ هتل در اختیار مهمانان است و آن ها می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی و مراجعه به این مرکز خستگی های خود را از بین ببرند. خدمات صرافی نیز در این هتل صورت می‌گیرد.

اتاق ها

هتل بالیک چیلار دارای 51 اتاق و سوئیت می‌باشد که طراحی هایی مدرن و زیبا دارند. انواع اتاق ها و سوئیت ها عبارتند از Standard Room ، Standard Suite ، Basic Triple Room ، Standard Twin Room و Economy Single Room. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای گاو صندوق، میز، کمد، تهویه مطبوع، حمام، حوله و ملحفه هستند. بعضی از اتاق ها بالکن اختصاصی و قسمت نشیمن نیز دارند. همچنین در برخی از اتاق ها استعمال دخانیات ممنوع است. 

فاصله هتل تا

  • 100 متر تا مسجد جامع سلیمیه
  • 120 متر تا کتابخانه یوسف آغا
  • 150 متر تا موزه مولانا
  • 1.2 کیلومتر تا Ince Minare
  • 11 کیلومتر تا فرودگاه قونیه
برای رزرو تورهای قونیه با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بالیک چیلار ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین تلویزیون در لابی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2