آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل باییر دیاموند قونیه

هتل باییر دیاموند قونیه
bayir diamond Hotel قونیه
درجه هتل:
هتل باییر دیاموند

Bayir Diamond Hotel(هتل باییر دیاموند)

هتل 5 ستاره باییر دیاموند یکی از بهترین هتل های شهر تاریخی قونیه می‌باشد. هتل دارای امکانات بسیار گسترده و ساختاری بسیار شیک و زیبا می‌باشد. هتل آماده پذیرش مهمانان به صورت 24 ساعته می‌باشد و به صورت شبانه روزی فعالیتش را ادامه می‌دهد و خدمات مختلفی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در کنار پذیرش مترجمانی مسلط به زبان های ترکی و انگلیسی قرار گرفته‌اند که به ارائه خدمات بهتر به مهمانان کمک می‌کنند. در محوطه هتل باغی زیبا موجود می‌باشد.

براساس نظرات کاربران و تجربیات مهمانان سابق، این هتل دارای خدمه و کارکنان بسیار خونگرم و خوش برخورد است و آماده انجام خدمات به بهترین شکل ممکن هستند. نظافت و خدمات اتاق روزانه این هتل باعث شده که فضای داخلی هتل و اتاق ها بسیار تمیز و مرتب باشد. هتل دارای شاتل فرودگاهی می‌باشد که در صورت پرداخت هزینه اضافی از آن می‌توانید بهره مند شوید. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل ممنوع اعلام شده است.

هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته است و آن ها می‌توانند در صورت اجاره خودرو یا همراه داشتن خودروی شخصی، خودروی خود را در این محل پارک کنند. اینترنت هتل به صورت رایگان در هتل در دسترس مهمانان قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر هتل از این اینترنت پر سرعت استفاده کنند. درون هتل یک آرایشگاه وجود دارد که مهمانان می‌توانند به آن مراجعه و از خدماتش بهره مند شوند.

هتل دارای امکانات ورزشی/تفریحی نیز می‌باشد. استخر سر بسته هتل که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و در تمام طول سال باز است یکی از این امکانات می‌باشد. مرکز تناسب اندام هتل دارای تجهیزات مدرن می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند در طول سفر خود تناسب اندام خود را حفظ کنند و از ورزش در این هتل لذت ببرند. بیلیارد هتل نیز برای مهمانان در دسترس می‌باشد و مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

در مرکز تجاری هتل مهمانان می‌توانند در صورت نیاز از جلسات اداری و مراسمات خود با هماهنگی با هتل میزبانی کنند. خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان در دسترس قرار می‌گیرد. خدماتی مانند آسانسور با دسترسی به تمام طبقات هتل و ویلچر برای افراد کم توان و معلول در این هتل موجود است. هر روز در این هتل روزنامه با تاریخ روز در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد تا از اخبار دنیا جا نمانند.هتل دارای یک مرکز ماساژ می‌باشد که مهمانان می‌توانند با مراجعه به این بخش خستگی را از تن خود بیرون کنند.

هتل دارای یک رستوران با کیفیت می‌باشد که هر سه وعده اصلی را دارا می‌باشد.  تنوع غذایی در این رستوران بالا می‌باشد. صبحانه به صورت سلف سرویس است. هتل دارای قسمتی برای نگهداری از چمدان می‎‌باشد. این قسمت برای مهمانانی که اتاقشان را تحویل داده اند و زمان پروازشان هنوز نرسیده است بسیار خوب است زیرا تا فرا رسیدن زمان پرواز می‌توانند وسایل خود را در این قسمت قرار دهند. امکانات دیگری مانند جکوزی، اتاق بخار و انتظامات 24 ساعته در این هتل در دسترس است.

اتاق ها

هتل باییر دیاموند دارای 214 اتاق و سوئیت می‌باشد که تمامی آن ها دارای طراحی مدرن و زیبا هستند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Standard Room، Double Room و Deluxe Room و انواع سوئیت ها Presidental Suite، Diamond Standard Suite، Diamond Superior Suite و Junior Suite می‌باشند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، ملحفه، وسایل بهداشتی، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین هتل دارای اتاق های خانوادگی و سیگار ممنوع می‌باشد.

فاصله هتل تا

  • 550 متر تا مرکز خرید Kulesite
  • 1.6 کیلومتر تا مرکز خرید Kent Plaza
  • 4 کیلومتر تا موزه اینجه مناره
  • 5 کیلومتر تا موزه مولانا
  • 6 کیلومتر تا مرکز فرهنگی مولانا
  • 11 کیلومتر تا پارک ژاپنی کیوتو
  • 16 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی قونیه
برای رزرو تورهای قونیه با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل باییر دیاموند ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2