آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ددمان قونیه

هتل ددمان قونیه
dedeman Hotel قونیه
درجه هتل:
هتل ددمان

Dedeman Hotel(هتل ددمان)

هتل 5 ستاره ددمان در قونیه در کشور ترکیه قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا و مجلل ساخته شده است. لابی این هتل بسیار زیبا و بزرگ می‌باشد. هتل ددمان دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد که برای یک اقامت بدون کمبود عالی است. پذیرش به صورت 24 ساعته در این هتل انجام می‌شود. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های انگلیسی و ترکی قرار گرفته اند تا در ارائه بهتر خدمات هتل به توریست ها کمک کنند.

طبق نظرات کاربران و مهمانان سابق این هتل، کارکنان این هتل بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. هتل ددمان دارای خدمات نظافت و اتاق روزانه می‌باشد به همین دلیل فضای داخلی اتاق ها و هتل بسیار تمیز و مرتب است. اینترنت رایگان پر سرعت در سرتاسر هتل در دسترس است که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا از این اینترنت پر سرعت بتوانند به راحتی استفاده نمایند. هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که در اختیار مهمانان است و می‌توانند در صورت همراه داشتن خودروی شخصی و یا اجاره خودرو، خودروی خود را درون این پارکینگ قرار دهند.

هتل ددمان دارای امکانات ورزشی مناسبی است. هتل دارای استخر رایگان سربسته می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت علاقه از آن استفاده نمایند. همچنین استخر روباز نیز برای مهمانان در دسترس است. مرکز ماساژ این هتل نیز در دسترس مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با مراجعه به این بخش تمام خستگی های خود را از بین ببرند. در مرکز تناسب اندام این هتل امکانات و تجهیزات مدرنی وجود دارد که مهمانان می‌توانند در طول سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ نمایند و از ورزش در این هتل لذت ببرند.

هتل ددمان برای اوقات فراغت و تفریح در هتل نیز امکاناتی قرار داده است. بخش اجاره دوچرخه در این هتل در دسترس است که مهمانان می‌توانند در صورت علاقه از دوچرخه سواری در محیط اطراف و داخل هتل لذت ببرند. هتل دارای زمین تنیس و یک قسمت مخصوص اسکواش است که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل از این امکانانت بهره مند شوند. هتل دارای بخش دیگری برای تنیس روی میز و دارت نیز می‌باشد.

قسمت تجاری این هتل دارای بخشی برای جلسات اداری و مراسم ها می‌باشد که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل از این بخش برای میزبانی جلسات و مهمانی های خود استفاده کنند. در بخش تجاری این هتل خدمات فتوکپی و فکس نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. خدمات خشکشویی، اتو و لباسشویی نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. ورود حیوانات خانگی به این هتل بلا مانع است.

هتل دارای خدمات دیگری مانند آرایشگاه، فروشگاه سوغات و هدایا  می‌باشد. هتل دارای خدماتی برای معلولین و افراد کم توان نیز می‌باشد. خدماتی مانند آسانسور با دسترسی به طبقات و ویلچر. هتل دارای رستوران بر روی پشت بام می‌باشد. این رستوران منظره بسیار زیبایی از شهر و محیط اطراف دارد. همچنین بوفه صبحانه این هتل دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی و محلی می‌شود. در صورت درخواست منوی کودکان در دسترس قرار می‌گیرد.

اتاق ها

هتل دارای 206 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Superior Twin Room و Family Room ، Superior Single Room ، Deluxe Room ، Superior King Room و انواع سوئیت های Junior Suite می‌باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای طراحی و دکوراسیون های بسیار زیبا و مدرن می‌باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، یخچال، صندوق امانات، مبلمان، میز، حمام، وسایل بهداشتی، سشوار، تلفن و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع می‌باشد و برای این کار باید به قسمت مشخص شده مراجعه نمایند.

فاصله هتل تا

  • 2.6 کیلومتر تا موزه Ince Minare
  • 3.6 کیومتر تا موزه Mevlana
  • 10 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی قونیه
  • 8 دقیقه رانندگی تا مسجد علاالدین
  • 12 دقیقه رانندگی تا موزه و آرامگاه مولانا قونیه
  • 12 دقیقه رانندگی تا موزه مردم نگاری قونیه
  • 15 دقیقه رانندگی تا بازار سر پوشیده قونیه
  • 20 دقیقه رانندگی تا باغ ژاپنی کیوتو قونیه
برای رزرو تورهای قونیه با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ددمان ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2