آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الحیل ویوز مسقط

هتل الحیل ویوز مسقط
al hail waves Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل الحیل ویوز

Al Hail Waves (الحیل ویوز)

هتل سه ستاره الحیل ویوز در شمال مسقط در عمان در فاصله چند قدمی تا ساحل قرار گرفته است. هتل دارای امکاناتی می‌باشد. هتل دارای استخر سربسته می‌باشد که مهمانان در صورت علاقه می‌توانند از آن به صورت کاملا رایگان استفاده نمایند. هتل دارای یک اتاق کنفرانس است که مهمانان در صورت نیاز می‌توانند از این اتاق 35 متری استفاده نمایند. اگر مهمانان بخواهند در هنگام سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ نمایند نیز می‌توانند از مرکز تناسب اندام این هتل استفاده نمایند و برنامه تمرینی خود را ادامه دهند. هتل امکاناتی را برای معلولین نیز قرار داده است امکاناتی نظیر ویلچر ، دسترسی ویلچر به آسانسور ، میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر ، مسیر بدون پله و اتاق خواب مخصوص افراد کم توان (در بعضی از اتاق ها). هتل دارای مرکز تجاری 24 ساعته می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت علاقه و نیاز به آنجا نیز سر بزنند.

اگر مهمانان نیاز به تبدیل پول داشته باشند می‌توانند از صرافی هتل استفاده کنند. این هتل دارای 2 رستوران می‌باشد که مهمانان می‌توانند از این دو رستوران استفاده نمایند و از تجربه طعمی جدید لذت ببرند. هتل دارای صبحانه رایگان برای مهمانان خود می‌باشد. هتل در کنار پذیرش 24 ساعته مترجمانی چند زبانه که به زبان های انگلیسی ، عربی ، چینی ، فیلیپینی ، هندی و اردو مسلط هستند ، را قرار داده تا به مهمانان خود خدمات بهتری ارائه کنند. هتل دارای پارکینگ رایگان نیز می‌باشد که مهمانان می‌توانند خودروهای شخصی خود را در این پارکینگ قرار دهند. مهمانان می‌توانند در صورت نیاز به خودرو نیز از خدمات اجاره ماشین هتل استفاده نمایند تا گشت و گذار در مسقط برای آن ها ساده تر شود. در صورت درخواست از هتل مهمانان می‌توانند به اتاق خود تخت نوزاد اضافه کنند.

هتل دارای محلی برای سیگار و اتاق های بدون سیگار می‌باشد که این نکته مثبتی می‌باشد. منظره هتل دریا است که این برای کسانی که به منظره اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است. اگر مهمانان به گلف علاقه داشته باشند می‌توانند از زمین گلفی که در نزدیکی هتل قرار گرفته است استفاده نمایند. ساحل به این هتل بسیار نزدیک می‌باشد که این برای مهمانان می‌تواند خبر خوبی باشد. بر اساس نظرات و تجربیات مهمانان قبلی این هتل ، کارکنان و خدمه هتل الحیل ویوز بسیار صمیمی و خوش برخورد می‌باشند. هتل دارای اتاق های دوقلو استاندارد ، استاندارد کینگ ، دلوکس با منظره دریا ، اتاق های خانوادگی و سوئیت لوکس می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد.

اتاق ها

هتل دارای 64 اتاق و سوئیت می‌باشد که این اتاق ها با رنگ های روشن تزئین شده اند. برخی از اتاق ها دارای کاناپه های مخملی و تراس رو به دریا می‌باشند. تمامی اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، کتری ، چای / قهوه ساز ، صندوق امانات ، تلویزیون صفحه تخت ، حمام اختصاصی ، ملحفه ، حوله و اینترنت پرسرعت رایگان هستند. خدمات اتاق در این هتل 24 ساعته می‌باشد.

فاصله هتل تا

  • 6 کیلومتر تا ساحل Al Mouj
  • 6 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی مسقط
  • 6.6 کیلومتر تا مرکز خرید Al Bahja Mall
  • 6.6 کیلومتر تا Al Mouj Marina
  • 7 کیلومتر تا ساحل Seeb
  • 8.1 کیلومتر تا مرکز خرید Muscat City Center
  • 8.6 کیلومتر تا Sahwa Gardens  
  • 10.7 کیلومتر تا دانشگاه Sultan Qaboos
برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الحیل ویوز ‌
تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2