آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لواتیو مسقط

هتل لواتیو مسقط
levatio Hotel مسقط
درجه هتل:
لواتیو

Levatio (لواتیو)

هتل 4 ستاره لواتیو یک هتل مدرن و جدید است که در مرکز مسقط در مجاورت مرکز خرید پانوراما قرار گرفته است. هتل دارای امکانات رفاهی خوبی می‌باشد. هتل دارای استخر سر بسته می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا در صورت علاقه مندی از آن استفاده نمایند. هتل لواتیو مرکز تناسب اندامی دارد که این مرکز بسیار مدرن و مجهز می‌باشد و در اختیار مهمانان قرار گرفته تا در طول سفر خود نیز تناسب اندام خود را حفظ کنند. هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد که در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مراجعین و مهمانان می‌باشند. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمان چند زبانه مسلط به زبان های انگلیسی ، عربی ، آلمانی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، ایتالیایی و هندی قرار گرفته اند تا به ارائه بهتر خدمات و راهنمایی مسافران و مهمانان از سرتاسر دنیا کمک کنند.

طبق تجربیات و نظرات کاربران و مهمانان سابق این هتل ، کارکنان این هتل بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند. هتل دارای خدمات نظافت و خدمات اتاق روزانه می‌باشد؛ به همین دلیل هتل بسیار تمیز است. هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا مهمانان در صورت اجاره خودرو یا همراه داشتن خودروی شخصی، محلی برای پارک داشته باشند. سالن کنفرانس موجود در هتل با مجهز بودن به تمامی امکانات در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل از این سالن کنفرانس استفاده نمایند و جلسات کاری و اداری خود را برگزار کنند. هتل دارای خدمات اتو شویی و خشکشویی می‌باشد که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از این خدمات بهره مند شوند. همچنین ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد.

هتل دارای خدمات تبدیل ارز می‌باشد که در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند کار های ارزی خود را داخل هتل انجام دهند. هتل دارای اینترنت پر سرعت رایگانی می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته و در سرتاسر هتل می‌توانند از این اینترنت استفاده نمایند. رستوران موجود در هتل دارای کیفیت و غذاهای بسیار خوبی می‌باشد که مهمانان می‌توانند از تجربه این غذاهای با کیفیت لذت ببرند. منوی غذای کودک و همچنین منوی غذا های رژیمی در صورت درخواست در برای مهمان ها فراهم می‌شود.

اتاق ها

هتل لواتیو دارای 165 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق های این هتل Executive Room King Bed ، Deluxe Room Twin Bed ، Executive Room Twin Bed و Deluxe Room King Bed می‌باشد که متراژ این اتاق ها 35 متر است. انواع سوئیت های این هتل Executive Suite با متراژ 70 متر و Levatio Royal Suite با متراژ 99 متر می‌باشد. تمامی اتاق ها به امکاناتی همچون تهویه هوا ، میز ، تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، حمام اختصاصی ، حوله ، ملحفه ، لوازم بهداشتی ، سشوار و صندوق امانات مجهز می‌باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل با طراحی های مدرن و زیبا تزئین شده اند. همچنین هتل دارای اتاق های خانوادگی و سیگار ممنوع می‌باشد.

فاصله هتل تا

  • 1.1 کیلومتر تا مرکز خرید عمان اونیز
  • 2.1 کیلومتر تا مسجد سلطان قابوس
  • 2.2 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 9 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 14 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 16 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 17 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 19 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 19 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 19 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 19 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam
  • 20 کیلومتر تا قلعه Al Jalali

برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات لواتیو ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2