آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بیچ بی مسقط

هتل بیچ بی مسقط
beach bay Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل بیچ بی

Beach Bay Hotel (هتل بیچ بی)

هتل 3 ستاره بیچ بی در مسقط قرار گرفته است. این هتل نزدیک ساحل واقع شده است که این برای کسانی که به دریا علاقه دارند خبر خوبی می‌تواند باشد. هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته است تا ذر صورت اجاره خودرو یا همراه داشتن خودروی شخصی آن را در پارکینگ قرار دهند. هتل بیچ بی دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد که مهمانان می‌توانند در داخل هتل کار های ارزی خود را در این مرکز انجام دهند. هتل امکاناتی را برای معلولین و افراد کم توان نیز قرار داده است. این امکانات ویلچر و آسانسور می‌باشد.

هتل دارای خدمات اتاق و نظافت در ساعات معین می‌باشد و این خدمات باعث تمیز تر نگه داشته شدن اتاق ها و هتل می‌شود. کارکنان هتل افراد بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و به زبان های انگلیسی، عربی و هندی مسلط هستندبا توجه به نزدیک بودن هتل به دریا ، تفریحات آبی برای مهمانان این هتل در دسترس می‌باشد که مهمانان در صورت علاقه می‌توانند از این امکانات استفاده نمایند. هتل دارای محل مخصوص برای استعمال دخانیات می‌باشد. در صورت درخواست مهمانان برای آنها سرویس شاتل فرودگاهی با هزینه اضافه در دسترس خواهد بود.

هتل دارای اینترنت رایگان می‌باشد که در سرتاسر هتل قابل دسترسی و استفاده می‌باشد. هتل دارای 2 رستوران می‌باشد که مهمانان می‌توانند از آن ها استفاده نمایند. این رستوران ها علاوه بر بوفه صبحانه غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌کنند. گاو صندوق و صندوق امانات در هتل در دسترس است. برای خروج از هتل در صورت درخواست می‌توانید اشیای قیمتی و پول های خود را به پذیرش هتل سپرده و با خیال راحت از هتل خارج شوید.

خدمات خشکشویی و اتو شویی در این هتل در صورت پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان در دسترس می‌باشد. هتل دارای محل انبار چمدان می‌باشد یعنی مهمانان می‌توانند از زمان تحویل اتاق تا زمان پرواز خودشان چمدان ها را در این محل قرار بدهند. هتل دارای خدمات کرایه ماشین می‌باشد. همچنین ورود حیوانات خانگی به داخل هتل بیچ بی ممنوع می‌باشد.

اتاق ها

هتل بیچ بی مسقط دارای 32 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Family Two Bedroom Room ، Elegant Room ، Deluxe Double Room و Standard Room و انواع سوئیت Elegant / joniur Suite و Family Two Bedroom Suite می‌باشد. تمام اتاق ها و سوئیت ها به میز، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، چای / قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، تلفن، حوله و ملحفه مجهز هستند. هتل دارای اتاق های خانوادگی و سیگار ممنوع می‌باشد.

فاصله هتل تا

  • 1.2 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 2.6 کیلومتر تا موزه تاریخ ملی مسقط
  • 4.5 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 6 کیلومتر تا ساحل مرجان
  • 10 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 12 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 12 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 13 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 14 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 15 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 15 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam
  • 16 کیلومتر تا قلعه Al Jalali
برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بیچ بی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2