آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سوئیس بل‌ این مسقط

هتل سوئیس بل‌ این مسقط
swiss belinn Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل سوئیس بل‌ این

Swiss Belinn Hotel(هتل سوئیس بل‌ این)

هتل سه ستاره سوئیس بل این در شهر مسقط در فاصله ده دقیقه ای از فرودگاه بین‌المللی مسقط قرار گرفته است. به دلیل نزدیک بودن هتل به فرودگاه و مراکز و جاذبه های شهر مسقط این هتل مقصد مسافران زیادی می‌باشد. هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد و در کنار این پذیرش مترجمانی قرار گرفته اند که به زبان های انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، هندی ، فیلیپینی و ترکی مسلط هستند و خدمات بهتری به مسافران از سرتاسر جهان ارائه می‌دهند. هتل دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد که مسافران می‌توانند در هتل کار های ارزی خود را انجام دهند. هتل دارای سالن جلسات می‌باشد که در بخش بیزینس هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند جلسات اداری خود را در این مکان نیز برگزار کنند. هتل ورود حیوانات خانگی را به داخل هتل ممنوع کرده است.

هتل خدمات خشکشویی و اتو شویی را نیز دارا می‌باشد که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافه از این امکانات استفاده نمایند. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با امکانات و وسایل مدرن می‌باشد که مهمانان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و تناسب اندام خود را در طول سفر حفظ نمایند. هتل دارای خدمات اتاق روزانه می‌باشد که این خدمات باعث تمیزی سرتا سر هتل شده است. هتل دارای پارکینگ می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا خودرو شخصی خود را بدون دغدغه در این محل پارک نمایند. هتل دارای امکاناتی برای افراد معلول و کم توان می‌باشد؛ امکاناتی نظیر ویلچر و آسانسور. هتل دارای انباری چمدان می‌باشد که مهمانان از زمان تحویل اتاق تا زمان پرواز می‌توانند چمدان های خود را در این محل قرار دهند. 

هتل دارای تور های پیاده روی و گردشگری نیز می‌باشد که مهمانان در صورت علاقه‌مندی می‌توانند با هماهنگی با هتل در این تور ها شرکت نمایند. هتل دارای اینترنت پر سرعت می‌باشد که در سرتاسر هتل مهمانان می‌توانند از این اینترنت استفاده نمایند. با توجه به قوانین هتل استعمال دخانیات در نقاط عمومی این هتل ممنوع می‌باشد و برای انجام این کار باید به محل های مشخص شده مراجعه شود. هتل دارای رستورانی با کیفیت می‌باشد که غذا های خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد همچنین صبحانه های این هتل سلف سرویس می‌باشد .هتل نزدیک بسیاری از رستوران ها و مراکز مهم می‌باشد پس مهمانان می‌توانند در صورت علاقه از شبگردی در این منطقه لذت ببرند.

اتاق ها

هتل سوئیس بل این دارای 128 اتاق و سوئیت مدرن و تمیز می‌باشد. انواع اتاق های این هتل Superior Room ، Superior Seaview Room ، Deluxe Room ، Twin Deluxe Room و سوئیت  Suite Room می‌باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل همگی مجهز به تلویزیون های صفحه تخت ، یخچال کوچک ، چای / قهوه ساز ، سشوار ، گاو صندوق ، تلفن ، حمام اختصاصی ، ملحفه ، حوله ، تهویه مطبوع هوا و میز هستند. برخی از اتاق ها منظره دریا را دارند و بعضی دیگر دیدی پانوراما را دارا می‌باشند.

فاصله هتل تا

  • 5 دقیقه تا زمین گلف Al Mouj
  • 14 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید اونیز
  • 14 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید بزرگ مسقط
  • 1.2 کیلومتر تا ساحل Azaiba
  • 2 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 3.1 کیلومتر تا ساحل مسقط
  • 7 کیلومتر تا ساحل Al Mouj
  • 8 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 8.1 کیلومتر تا پارک ساحلی غبره
  • 15 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
برای رزروتورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سوئیس بل‌ این ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2