آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویندهام گاردن مسقط

هتل ویندهام گاردن مسقط
wyndham garden Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل ویندهام گاردن

Wyndham Garden Hotel(هتل ویندهام گاردن)

هتل 4 ستاره ویندهام گاردن در شهر مسقط در عمان واقع شده است. هتل لوکس و مدرن ویندهام گاردن بسیار مورد توجه توریست ها قرار می‌گیرد. بر اساس نظرات و تجربه های کاربران و مهمانان سابق این هتل، کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و خونگرم هستند. هتل امکانات بسیار زیادی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. برای افراد کم توان و معلولین نیز هتل امکاناتی فراهم کرده؛ امکاناتی نظیر آسانسور. هتل آماده خدمت رسانی و پذیرش مسافران به صورت شبانه روزی می‌باشد.

در کنار پذیرش 24 ساعته، هتل مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های انگلیسی، عربی و هندی قرار داده است تا در ارائه بهتر خدمات خود به توریست ها، کمک کرده باشد. هتل دارای اینترنت پرسرعت رایگان می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته و در سرتاسر هتل قابل استفاده می‌باشد. هتل دارای پارکینگ رایگان است که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا در صورت اجاره خودرو و یا همراه داشتن خودروی شخصی دغدغه جای پارک نداشته باشند و ماشین را در پارکینگ قرار دهند.

هتل امکانات ورزشی و رفاهی زیادی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. هتل دارای دو استخر روباز و سر بسته می‌باشد که هر دو در اختیار مهمانان قرار گرفته تا در صورت علاقه‌ مندی از این امکانات استفاده نمایند. هتل دارای مرکز تناسب اندامی مجهز می‌باشد که در اختیار مهمان ها قرار گرفته و مهمانان می‌توانند حتی در طول سفر تناسب اندام خود را حفظ نمایند. در این مرکز تناسب اندام مربی های خصوصی در دسترس هستند. 

در هتل ویندهام گاردن تفریحات جذابی نیز در دسترس می‌باشد. یکی از این تفریحات غواصی می‌باشد که هتل این امکان را دارد و علاقه مندان می‌توانند از دنیای شگفتی زیر آب دیدن نمایند. کوهنوردی نیز در این انجام می‌شود و مهمانان در صورت علاقه می‌توانند با هماهنگی با هتل به تور های کوهنوردی ملحق بشوند و از ارتفاعات زیبای مسقط لذت ببرند. همچنین بازی گلف نیز در دسترس می‌باشد که با هماهنگی با هتل در اختیار مهمان ها قرار می‌گیرد. 

هتل دارای خدمات خشکشویی، اتو شویی و لباسشویی می‌باشد که مهمانان می‌تواتنند با پرداخت هزینه اضافی از این امکانات استفاده نمایند. هتل مرکز خدمات تبدیل ارز دارد که در اختیار مهمان ها قرار گرفته تا در صورت نیاز از این امکان در هتل استفاده نمایند. هتل دارای روزنامه به روز می‌باشد که هر روز در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. هتل دارای مرکز جلسات می‌باشد که مهمانان می‌توانند جلسات کاری خود را در این هتل برگزار کنند.

این هتل دارای دو رستوران با کیفیت غذای خوب می‌باشد که مهمانان می‌توانند از تجربه غذاهای خوب این هتل لذت ببرند . بوفه صبحانه این هتل بسیار خوب و پر تنوع می‌باشد. هتل دارای خدمات نظافت روزانه و خدمات اتاق 24 ساعته می‌باشد به همین دلیل اتاق ها و محیط این هتل بسیار تمیز است. هتل ورود حیوانات خانگی را به درون هتل ممنوع اعلام کرده است. همچنین هتل یک قسمت برای انبار چمدان ها قرار داده است که مهمانان می‌توانند از زمان تحویل اتاق تا زمان پرواز وسایل خود را در این مکان نگه دارند.

اتاق ها

هتل دارای 143 اتاق و سوئیت می‌باشد که طراحی داخلی آن ها بسیار مدرن و زیبا است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از King Guest Room ، Twin Guest Room ، Superior King Room ، Superior Twin Room ، Deluxe King Room و Deluxe Twin Room و انواع سوئیت های Executive Suite و One Bedroom Suite در این هتل موجود می‌باشند. اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای دو نوع استعمال سیگار آزاد و استعمال سیگار ممنوع می‌باشد.

تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، قهوه / چای ساز ، حوله، ملحفه، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، گاو صندوق، ورودی اتاق های رمز دار، میزکار، کمد لباس و سشوار هستند.

فاصله هتل تا

  • 1.2 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 4.8 کیلومتر تا خانه اپرای رویال
  • 5.6 کیلومتر تا مسجد بزرگ سلطان قابوس
  • 6 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 12 کیلومتر تا موزه نیرو های مسلح سلطان
  • 13 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 14 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 16 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 17 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 17 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 17 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam Royal
  • 17 کیلومتر تا قلعه Al Jalali
برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویندهام گاردن ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2